adexo3
۵۹۰۴۳۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری ۳ مظنون در جریان شهادت افسر یزدی

ستوان دوم محمد دهقان یکی از افسران یزدی نیروی انتظامی بامداد دیروز ششم شهریورماه در درگیری با اشرار مسلح جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

خبرگزاری ایسنا: ستوان دوم محمد دهقان یکی از افسران یزدی نیروی انتظامی بامداد دیروز ششم شهریورماه در درگیری با اشرار مسلح جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

ستوان دوم«محمددهقان» از افسران یزدی نیروی انتظامی که مشغول خدمت در شهرستان ایرانشهر بوده است، دیروز دوشنبه ششم شهریور ماه در عملیات مسلحانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است؛ در پی تماس تلفنی بامداد روز دوشنبه ششم شهریور ماه با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ شهرستان ایرانشهر مبنی بر حضور افرادی مسلح در اطراف منزلی در خیابان‌های این شهرستان، بلافاصله دو اکیپ از ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

سارقان مسلح که سه راکب یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش بودند به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کرده که در این درگیری ستوان دوم «محمد دهقان» به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

سرهنگ «احمدطاهری» جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این مورد، گفت: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در این رابطه سه مظنون دستگیرشده، که تحقیقات از آنها ادامه دارد .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیل فرهودی نیا از دزفول

      تو رو بخدا یکی یکی بند های انگشتانشان رو قطع کنید که درس عبرتی باشه برای دیگران که هر بی پدر مادری تفنگ به دست نگیره که خانواده ای رو داغ دار کنن و درود خدا بر رهبر انقلاب عزیزم و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب که تا الان امنیت رو برایمان حفظ کرده اند ممنونشان هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج