۵۹۰۶۹
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

پرکارترین خواننده این شب های تلویزیون

محمد علیزاده امسال دو تیتراژ تلویزیونی دارد، یکی سریال «خروس» شبکه دو و دیگری »جشن رمضان» شبکه تهران!

پرکارترین خواننده این شب های تلویزیون

روزنامه تماشا: محمد علیزاده امسال دو تیتراژ تلویزیونی دارد، یکی سریال «خروس» شبکه دو و دیگری »جشن رمضان» شبکه تهران! این اولین باری است که یک خواننده اجرای دو تیتراژ تلویزیونی را به طور همزمان در اختیار دارد که در نوع خود اتفاقی منحصر به فرد و جالب محسوب می شود. اتفاقی که نشان می دهد محمد رگ خواب مخاطب تلویزیون را به خوبی می شناسد و به همین دلیل تهیه کننده ها رغبت زیادی برای همکاری با او دارند.

علیزاده در مورد اینکه امسال با دو تیتراژ تلویزیونی مهمان سفرهای افطار مردم است به تماشا می گوید: «من سالی یک بار به تلویزیون می آیم که این اتفاق به دلیل علاقه شخصی که به ماه مبارک رمضان دارم، در این ماه می افتد. کسانی که من را از نزدیک می شناسند می دانند که ماه رمضان محبوب ترن ماه زندگی من است ولی علاقه باعث شد همیشه از خدا بخواهم در این ماه اتفاقات خوبی برایم رخ دهد.»

پرکارترین خواننده این شب های تلویزیون

سریال «خروس» نه مایه ای طنز دارد اما فضای آهنگی که محمد برای آن تولید کرده تناسبی با موضوع سریال ندارد، او در مورد می گوید: «فضای کاری من طوری است که با فضای سریال طنز تناسب چندانی ندارد. دوستان به من لطف داشتند و هیچ وقت به کارم ایراد نگرفتند و اجازه دادند کار خودم را انجام دهم. من پیش از این هم در چند سریال دیگر به عنوان خواننده تیتراژ حضور داشتم اما این اولین بار بود که کارگردان و تهیه کننده در کار موسیقی سریال دخالت نکردند و خودشان را در این زمینه صاحب نظر ندانستند. اغلب اوقا مشکلاتی که در تیتراژهای تلویزیونی وجود دارد به دلیل دخالت های کارگردان است اما سعید آقاخانی آنقدر حرفه ای بود که فقط نظرات شخصی خود را بیان می کرد و دخالتی در کلیت کار نداشت. باید از این بابت از او تشکر کنم.»

از محمد می پرسیم فکر می کنی در رقابت با احسان خواجه امیری، رضا صادقی، سعید شهروز، فرزاد فرزین و شهاب رمضان می توانی عنوان بهترین تیتراژ ماه رمضان امسال را به دست بیاوری که در پاسخ می گوید: «این دوستانی که نام بردی از نگاه من رفیق هستند نه رقیب. شاید بچه ها من را رقیب خودشان بدانند اما همانطور که گفتم من این عزیزان را دوست خود می دانم. حس می کنم تیتراژهای خوبی کار کرده ام و در نهایت این مردم هستند که تصمیم می گیرند و انتخاب می کنند. ان شاءالله که مردم کار را دوست داشته باشند. من برای مسابقه و رقابت کار نکرده ام یا تیتراژی نخوانده ام که در مسابقه اول شوم و تندیس بگیرم! هدفم این بود که با موسیقی ام باعث آرامش مردم شوم و امیدوارم این آرامش در موسیقی ام وجود داشته باشد.»

علیزاده در پایان به تماشا می گوید: «من نیامده ام طوری بخوانم که آن یکی خواننده دیده نشود و بگویند محمد علیزاده اول است. نه با اول شدن شاد می شوم، نه با آخر شدن ناراحت. رسالت من خواندن است و مردم هم ان شاءالله خوششان خواهد آمد. فکر نمی کنم دوستانی که به فکر اول و دوم شدن و این قبیل حواشی هستند، ماندگاری زیادی داشته باشند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sami

      دوست داریم

    • احسان از مشهد

      محمد علیزاده صداش فوق العاده دلنشینه ولی ازش بعید بود تیتراژ سریال خروس رو یه کار کاور بخونه
      کاور آهنگی از عمرو دیاب خواننده مشهور مصری
      متاسفانه هیچ وقت حق کپی رایت را رعایت نکردیم و نخواهیم کرد

    • محمد

      از صداش خوشم نمیاد

    • استار

      منم مثه تو مات اين قصه‌ام
      تو هم مثل من امشبو دعوتي...

    • سحر

      محمد خیییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم عاشق صدای پر احساس تو ام

    • بهناز

      اصلا صدا نداره.دوست ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج