اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۹۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

حضور شریعتمداری در دولت بعد قطعی است

یکی از چهره‌های نزدیک به محمد شریعتمداری از قطعی شدن حضور وی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: وی در تیم اقتصادی دولت آینده حضور خواهد داشت و این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس‌جمهور شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب اسلامی کار اظهار کرد: بعد از حمایت‌های آقایان هاشمی و خاتمی، مهمترین عاملی که در انتخاب آقای روحانی نقش داشت، حمایت‌های جامعه کارگری بود.

حسین کمالی در نشستی که عصر دیروز (شنبه) از سوی شاخه جوانان این حزب برگزار شد، با بیان اینکه در روی کار آمدن دولت منتخب، حزب اسلامی کار و اصلاح‌طلبان نقش زیادی داشتند، خاطرنشان کرد: در این انتخابات خانه کارگر حدود سه میلیون رای تشکیلاتی خود را به حمایت از آقای روحانی اختصاص داد.

وی با بیان اینکه "ما به دنبال هیچگونه سهم‌خواهی از دولت یازدهمین نیستیم"، اظهار کرد: ما در روی کار آمدن آقای روحانی تاثیرگذاری بسیاری داشته‌ایم. حتی صداوسیما نیز اعلام کرد که بعد از تاثیرگذاری آقایان هاشمی و خاتمی مهمترین عاملی که در انتخاب آقای روحانی نقش داشت حمایت‌های بود که از سوی جامعه کارگری شکل گرفت.

کمالی در مورد شایعه‌هایی مبنی بر پیشنهاد پذیرش مسئولیت وزارت کار در دولت یازدهم به وی، گفت: در این مورد صحبت‌هایی انجام شده است ولی من اسامی سه نفر دیگر را پیشنهاد کرده‌ام.

تسنیم نوشت: یکی از چهره‌های نزدیک به محمد شریعتمداری از قطعی شدن حضور وی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: وی در تیم اقتصادی دولت آینده حضور خواهد داشت و این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس‌جمهور شود.

محسن بهرامی فعال سیاسی و یکی از چهره های نزدیک به محمد شریعتمداری با بیان اینکه خبر انتخاب شریعتمداری به‌عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور آینده گمانه زنی رسانه‌ای است، گفت: البته حضور شریعتمداری در کابینه یازدهم قطعی شده است و او در دولت حضور خواهد داشت.

وی گفت: وی به‌عنوان معاون اقتصادی، معاون اجرایی یا وزیر صنعت،معدن و تجارت در دولت حضور خواهد داشت؛ البته در این باره هنوز به جمع بندی نرسیدند و این موضوع بستگی به بقیه اعضای تیم اقتصادی دولت یازدهم دارد.

این چهره نزدیک به محمد شریعتمداری گفت: این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس جمهور شود، اما تاکنون هیچ بحثی درباره رئیس دفتری مطرح نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      مهم نيست كي توي دولت هست.
      مهم اينه كه كي چيكار ميكنه براي اين مردم!!!
      مهم اينه كه مجري شلوار قرمز نپوشه!

    • خندون

      ایول...
      اصلاح طلبه و کارش درسته.اینو تو دولت اصلاحات نشون داده...
      درود بر خاتمی و نزدیکانش...

    • میناخانم

      وقتی تیتر رو خوندم فکر کردم حسین شریعتمداری کیهانه؟؟؟

      پاسخ ها

      • محمد

        اگه اون باشه که .........

    • سحر

      واقعا حالا اینقدر مهمه طرف شلوار قرمر پوشیده؟! بی مشکل شدیم همین این مشکلو داریم حتما از اونهایی هستین که تو دولت قبلی خیلی بهتون خوش گذشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج