اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۱۰۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

توصیف یک بازیگر از حضور احمدی‌نژاد درمنزلش

حسين محب اهري گفت: طي مدت درمان و شيمي درماني بارها از طرف دفتر رياست جمهوري براي پرس و جوي احوال، با من يا خانواده تماس برقرار شده بود اما حضور سرزده رييس جمهور در منزل يك شهروند در حقيقت بزرگترين هديه زندگي ام بود.

خبرگزاری ایرنا: «حسين محب اهري» روز گذشته گفت: شامگاه شنبه (۲۲ تيرماه) و حوالي ساعت ۲۲ آقاي احمدي نژاد به همراه آقاي اسفنديار رحيم مشايي به شكل سرزده براي عيادت من كه به تازگي از بيمارستان و بعد از سپري كردن مراحل شيمي درماني براي درمان سرطان غدد لنفاوي مرخص شده بودم، به خانه شخصي ما آمدند.

بازيگر نمايش «شاهزاده و گدا» ادامه داد: خانواده ام به خصوص من و مادرم كه از اين حضور بسيار شوكه بوديم اصلا متوجه نشديم كه ۹۰ دقيقه حضور و ديدار شخص اول مملكت در خانه يكي از شهروندان ايراني به چه شكل گذشت و حتي به شخصه تا ساعت هاي نخستين بامدادي از شور و شعف اين ديدار اصلا خواب به چشمانم نمي آمد.

توصیف یک بازیگر از حضور احمدی‌نژاد درمنزلش

بازيگر نمايش «حسين ابن منصور حلاج» بابيان آنكه از شب گذشته و بعد از ديدار با دكتر احمدي نژاد لبريز از حركت هستم و احساس مي كنم كه حالم بسيار بهتر شده است گفت: طي مدت درمان و شيمي درماني بارها از طرف دفتر رياست جمهوري براي پرس و جوي احوال، با من يا خانواده تماس برقرار شده بود اما حضور سرزده رييس جمهور در منزل يك شهروند در حقيقت بزرگترين هديه زندگي ام بود.

بازيگر نمايش «رند خلوت نشين» افزود: هنرمندان بيمار بيشتر از آنكه نيازمند كمك هاي مادي باشند به دليل روحيه متفاوت و حساسي كه آنها را به وادي هنر كشانده است؛ نيازمند درك و ديده شدن هستند و بار معنوي و عاطفي چنين ديدارهايي نه تنها با هيچ معيار مادي قابل سنجش نيست كه حتي نمي توان رقم شگفت زدگي و تاثيرات مثبت آن را با ريال و تومان بيان كرد.

محب اهري گفت: اميدوارم اين شكل از روحيه و رفتار وهمراهي با هنرمندان در روساي دولت آينده نيز وجود داشته باشد و آنها بر اين اصل اشراف داشته باشند كه هنرمندان بيشتر از نيازمندي هاي مادي احتياج به درك معنوي دارند.

محمود احمدي نژاد در اين ديدار كه در فضايي صميمي و دوستانه برگزار شد، به درد دل هاي اين بازيگر برجسته گوش داد و با آرزوي سلامتي و توفيق براي محب اهري، نسبت به پيگيري هاي لازم براي تسريع در روند درمان و بهبود وي تاكيد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      دیدار سر زده ی احمدی نژاد .....یعنی چی؟ یعنی احمدی نژاد زنگ خونه ی طرف رو زده! دینگ..دینگ!! بعد طرف آیفون و برداشته گفته کیه؟ احمدی نژاد جواب میده : منم محمود با مشاعی و بچه ها و خبرنگارها و عکاس ها و فیلمبردارها اومدیم عیادت...!!! بعدش حسین محب اهری بر میگرده تو خونه میگه: بچه ها! بچه ها! خونه رو سریع تمیز کنید محمود اینا اومدن ....( آقای رئیس جمهور ادم از قبل هماهنگ میکنه بعد میره خونه ی طرف)

      پاسخ ها

      • حسین

        حالا یه کار درست هم وقتی انجام میگیره، اینجوری دنبال این هستیم که بگردیم یه ایراد بنی اسرائیلی از طرف بگیریم...

      • محمد

        حق با حسين آقاست..

    • تهران

      ايشالله که زودتر خوب بشه....


      آقا اجازه هولم نکن ... دست و پاهام رو گم نکن....
      همه ما يادمونه.... يادش بخير...

    • بدون نام

      ولي خداييش خيلي خوبه كه رييس جمهور مملكتمون انقدر پر انرژي و با وقت باشه كه شبا پاشند برند شب نشيني اونم از نوع سر زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج