۵۹۱۶۶۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آغاز توزیع گوشت با قیمت مصوب

یک مقام مسئول در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از آغاز توزیع گوشت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و صنوف با قیمت مصوب خبرداد.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از آغاز توزیع گوشت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین و صنوف با قیمت مصوب خبرداد.

سید داوود موسوی گفت: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار با همکاری وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن وتجارت ، شرکتها و سازمانهای تابعه ، اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، انجمن بسته بندی مواد پروتئینی کشور و سازمان میادین میوه و تره بار ، توزیع گوشت بسته بندی وارداتی ، به صورت تک نرخی و بدون محدودیت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین عرضه می گردد.

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: هر کیلوگرم ران بسته بندی ۴۳ هزار تومان ، سردست (شامل ماهیچه ، ماهیچه پلویی ، خورشتی ، کف دست ) هر کیلوگرم ۴۲ هزارتومان ، راسته با استخوان بسته بندی کیلویی ۳۵ هزار تومان ، گردن بسته بندی کیلویی ۳۵ هزار تومان ، و قلوگاه بی استخوان بسته بندی کیلویی ۲۵ هزار تومان فروخته می شود.

این مقام مسئول افزود: براساس آخرین برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده کلیه واحدهای بسته بندی صرفا نسبت به تولید و عرضه این اقلام و با قیمت های فوق الذکر و به صورت یکسان اقدام کنند.

این در حالیست که گوشت گوسفندی فله به صورت شقه ،نیم شقه ران و سردست نیز با قیمت های مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، واحدهای صنفی منتخب و نیز غرف میادین کماکان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت‌های وارداتی تحت نظارت سازمان دامپزشکی (از مرحله خرید دام، کشتار تا واردات و بسته‌بندی) عرضه شده و نظارتهای مستمر درخصوص حفظ موازین بهداشتی و سلامت در مراحل مختلف معمول می‌شود.

موسوی‌ با اعلام‌این‌مطلب‌،اضافه کرد: براساس هماهنگی به عمل آمده قیمت هر کیلوگرم نیم شقه ران ۳۴۰۰۰ تومان، نیم شقه سردست ۳۲۰۰۰ تومان و شقه کامل ۳۳۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

این مقام مسئول افزود: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت تعیین شده بوده و هموطنان نیز در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استانها در سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدام قانونی لازم در مورد آن صورت پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی قیمت قانونی و مصوبش اینه خدا رحم کنه و به داد ملت برسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خیلی زحمت کشیدید مردم ازکجا میتونند بامبلغ ۴۰ هزارتومان گوشت بخرنند مگر همه مدیرهستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج