۵۹۲۳۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمدید «زبان تمشک‌هاى وحشى» تا مهر ماه

نمایش «زبان تمشک‌هاى وحشى» به نویسندگى نغمه ثمینى و به کارگردانى شیوا مسعودى تمدید شد.

خبرگزاری ایلنا: نمایش «زبان تمشک‌هاى وحشى» به نویسندگى نغمه ثمینى و به کارگردانى شیوا مسعودى تمدید شد.

نمایش زبان تمشک‌های وحشی به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی شیوا مسعودی که پیش‌تر قرار بود تا اواخر شهریور روی صحنه باشد، تا مهر ماه روی صحنه خواهد رفت.
تمدید «زبان تمشک‌هاى وحشى» تا مهر ماه

زبان تمشک‌های وحشی با بازی صابر ابر، الهام کردا و علی شادمان این روزها با استقبال خوب مخاطبین در دو سانس ١٧ و ١٨:٤٥ روی صحنه می‌رود، لازم به ذکر است این نمایش از تاریخ ١٥ تا ١٩ شهریور روی صحنه نخواهد رفت.

در خلاصه این اثر نمایشی چنین آمده است: زن و شوهری در راه شمال هستند تا مدارک خود را از مادر زن در شهری در شمال بگیرند و از هم جدا شوند. در طول مسیر آنها در سال‌های زندگی‌شان به عقب و جلو می‌روند گویی به دنبال واکاوی دلایل طلاق هستند. پسر عجیبی -که نمی‌دانیم کیست- در مقام راوی، داستان آنها را برای ما روایت می‌کند و در تلاش است که آنها به هیچ وجه در جاده نمانند و شب را در هتل بابل نگذرانند.

از دیگر عوامل می‌توان به ایمان یزدی (تهیه کننده)، محمد قدس (مجری طرح)، Mopstudio (طراح صحنه)، غزاله معتمد (طراح لباس) محمدرضا جدیدی (آهنگساز و طراح صدا)، صبا کسمایی (طراح نور)، صالح تسبیحی (طراح گرافیک)، هادی شیخ الاسلامی، امیرسپهرتقی لو (مدیران تولید)، بهزاد اسحاقی (مدیر اجرا)، تی‌ام کریمائی (منشی صحنه)، سینا اکبری، مریم ضمیریان (مدیران صحنه)، آلاله امیری، هانیه شجاع، حجت حسینی، سینا فراهانی (گروه صحنه)، مهرداد متجلی (ساخت تیزر)، فرهاد نجداد (عکاس)، قاسم غضنفری (ناظر فنی دکور)، سپهر محمودی، رضا تحقیقی، گروه صحنه ایگو (ساخت دکور)، نیلوفر ساداتی (دستیار طراح نور)، بی‌تا نصر، سمیه عبدالحسینی، معصومه حسینی (دستیار طراح لباس و دوخت)، مصطفا مرادیان، عطیه حبیبی (پخش تصاویر ویدیویی)، علیرضا حسینی و فرید حسینی (مدیر تبلیغات)، امیر قالیچی‌هاها (مدیر تبلیغات مجازی)، آریان امیرخان و تئاتر بازها (حامیان مجازی) اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج