adexo3
۵۹۲۹۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

«واید هاوس» مستندِ بخش کلاسیک‌های ونیز را خرید

«واید هاوس» که سال گذشته مستند موفق و تحسین‌شده‌ی «من کاکاسیاه تو نیستم» را عرضه کرد، حقوق فروش جهانی مستند تازه‌ی الوایرا نیوویرا و پیوتر روسولوسکی با نام «شاهزاده و دیباک» را به دست آورد.

وب سایت هنر و تجربه: کمپانی «واید هاوس» که سال گذشته مستند موفق و تحسین‌شده‌ی «من کاکاسیاه تو نیستم» را عرضه کرد، حقوق فروش جهانی مستند تازه‌ی الوایرا نیوویرا و پیوتر روسولوسکی با نام «شاهزاده و دیباک» را به دست آورد؛ مستندی که اولین نمایش جهانی‌اش را در بخش کلاسیک‌های ونیز پشت سر خواهد گذاشت.
«واید هاوس» مستندِ بخش کلاسیک‌های ونیز را خرید

«شاهزاده و دیباک» مستندی است درباره میشل واژینسکی که در سال ۱۹۰۴ در خانواده‌ای لهستانی متولد شد و بعدها به تهیه‌کننده‌ی استودیوهای آمریکایی در ایتالیا و اسپانیا بدل شد. او در طول فعالیت‌های سینمایی‌اش به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده، بیش از چهل فیلم ساخت و با ستاره‌هایی مانند سوفیا لورن، کلودیا کاردیناله و اورسن ولز همکاری داشت.

این مستند سفرهای واژینسکی از لهستان به اوکراین، ایالات متحده، ایتالیا، اسپانیا و… را به تصویر می‌کشد و هم‌چنین به تولید «دیباک یا میان دو جهان» می‌پردازد؛ فیلمی که واژینسکی در سال ۱۹۳۷ کارگردانی کرد. نیوویرا و روسولوسکی در مستندشان نشان می‌دهند که این فیلم چه‌طور بازتابی شد از زندگی شخصی واژینسکی به عنوان مردی بی‌قرار با رازهای زیاد و داستان‌های ناگفته.

کمپانی «واید هاوس» در جشنواره فیلم ونیز که این روزها برپاست، فروشنده‌ی فیلم جدید نانسی بیرسکی با نام «هتک حرمت رِکی تیلر» هم هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج