۵۹۳۰۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ابتکار: عدالت جنسیتی، توجه بیشتری می طلبد

در این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی گفت: دنیای سیاست آدم‌ها را آنچنان که هست نمی‌بیند و متأسفانه جریان رسانه سیاست‌زده، آدم‌ها را آنچنان که هستند نشان نمی‌دهد.وی گفت متأسفانه امروز معیارهای ارزیابی تغییر کرده وشاخص‌هایی برای ارزیابی افراد نداریم.

روزنامه ایران: معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: میزان دسترسی برابر برای زنان در بسیاری از زمینه‌ها یکسان نیست و هنوز خلأها و شکاف‌ جنسیتی در دستیابی به فرصت‌ها وجود دارد که نیازمند ضرورت توجه بیشتر به تحقق عدالت جنسیتی در سیاست‌های کلان هستیم.
وی افزود: یکی از شاخص‌های مولاوردی مسأله نهادهای مدنی و جلب مشارکت‌های مردم نهاد است که بسیار مسأله مهم وکلیدی در جامعه تلقی می‌شود.به گفته ابتکار، ظرفیت خوبی برای برون سپاری وظایف در جهت ارتقای خدمات و کاهش آسیب‌ها در کشور داریم که به این مسأله نیز باید توجه کافی داشته باشیم.ابتکار ادامه داد: در حوزه سیاست‌های قضایی و حقوقی مربوط به زنان، مولاوردی با توجه به پیشینه حقوقی خود گام‌های مؤثری را برداشت که امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بیان داشت: امروز با توجه به شکافی که به دلیل رشد آسیب‌های اجتماعی در میان فرزندان و خانواده‌ها ایجاد شده است، برقراری تعامل و گفت‌وگوی سازنده مبتنی بر روابط صحیح میان افراد خانواده را باید در دستور کار خود قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از موارد در حوزه زنان و خانواده با حقوق شهروندی پیوند جدی خورده که امیدوارم بتوانیم از ظرفیت مولاوردی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی در راستای حمایت از زنان و استحکام بنیان خانواده استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج