۵۹۴۵۰۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش صابر ابر به جنایت علیه مسلمانان در روهینگیا

اگر قتل‌عام کودکان در میانمار نسل کشی نیست، اسمش چیست؟/ هیچ‌کس این سرهای بریده و تن‌های متلاشی و سوخته را ندیده؟

خبرگزاری فارس: بازیگر کشورمان نوشت: اگر قتل عام کودکان در میانمار نسل‌کشی نیست، اسمش چیست؟ با دنیا واقعی باشیم، بچه‌ها را در آب خفه می‌کنند، زن‌ها را از گردن جدا می‌کنند، نمیبرند، سر ها را می‌کنند، تن‌ها را زنده در آتش می‌اندازند!

صابر ابر بازیگر کشورمان به جنایات علیه مسلمانان در میانمار واکنش نشان داد.

وی در اینستاگرامش نوشت: من را ببخشید، با عکس و یادداشتی تلخ روزتان را شروع می کنید! هیچکس در این دنیا فرصتی برای ورق زدن عکس های اخیر در میانمار ندارد!؟ هیچکس این سرهای بریده و تنهای متلاشی و تنهای سوخته را ندیده؟
واکنش صابر ابر به جنایت علیه مسلمانان در روهینگیا واکنش صابر ابر به جنایت علیه مسلمانان در روهینگیا

ابر در بخش دیگری نوشت: چقدر ترسناکیم ما انسانها! کدام حیوانی برای شبیه نبودن به آن دیگری تنش را میدرد؟! اگر قتل عام کودکان در میانمار نسل کشی نیست ، اسمش چیست؟ با دنیا واقعی باشیم، بچه ها را در آب خفه می کنند، زنها را از گردن جدا می کنند، نمیبرند، سر ها را می کنند، تنها را زنده در آتش می اندازند!

و ما از موی ترامپ خبر میرویم!

کاش تمام روزنامه های صبح دنیا یک روز این عکس را با یک قرار جمعی چاپ می کرد تا تاریخ روز انسانیت را ثبت کند. اصلا کاش کیهان و شرق با هم عکس یکشان میشد همین! چه اشکالی دارد در یک چیزهایی همسو باشیم ، در انسانیت .

به این عکس نگاه کنید و به خیالهای غرق شده اش! به لباس هایی که دوست داشت بپوشد، به اسباب بازیهایش، به جای خوابش، به هوس هایش ، به خنده هایش، به نگاه احتمالیش به شما ، اگر روزی مسافر آنجا بودید و او کنار خیابان یک چیزی میفروخت! خیال کنید!

و به اینکه ، چرا آمد؟ کجای جهان جای خوبی برای اوست؟

خدا همه را ببخشد.

من حتی اسمت را هم نمیدانم ، اما تو هیچ چیزی را اینجا از دست ندادی...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      بازم دم تو گرم داداش
      خیلیا حتی در حد همین متن و نوشته ام به روی مبارکشون نمیارن

    • محمد

      ای کاش فقط مسلمانهای جهان بجای فقط ادعا کردن و لاف و گزافه گویی اندکی از قوم کافر یهود اتحاد و همبستگی رو یاد میگرفتن

    • حسین یوسفی از تبریز

      جناب آقای ابر اشک مرا در آوردی ، اما ایکاش جانم در می آمد و همچین چیز هایی را شاهد نمیشدیم . ای کاش مادر این خردسال قبل از خودش مرده باشد . آه و واویلا ، عجب دنیای مزخرفی . عجب زندگی بی معنی ، عجب ما انسانهای پست تر از ابلیس . لعنت بر این بودن که در هیچ سیاقی توجیه نمی پذیرد . عجب حیوانات انسان نمایی که در سازمانها و نهادهایی با عناوین گوناگون دم از حقوق بشر می زنند ولی در پی چهر های آرامشان گرگ های لامذهبی اند که برای دریدن تن آدمیان مدام در نیرنگ و توطئه بسر می برند . ننگشان باد که دبگر برای انسان هیچ نشانه نمانده که انسانیتش را بیان دارد . خدایا تو چقدر صبر داری که آفریده ات این سان نه در میانمار که در سوریه ، در افغانستان ، در عراق ، در فلسطین ، در یمن و..... در حدم دم دیگر آبرویی نگذاشته و آدم شرمگین از این است که خود را از همین نوع بداند . دریغ که مظلومیت همیشه گردن شسته در جولانگاه ظلم انتظار حرجی دارد که هرگز از فراسوی آن دورها هرگز از راه نمی رسد . بقول علی مرتضی ع که : ان قل الحق لقدیما فعل . خدایا صبرمان تمام و طاقتمات طاق ات ، خدایا تا کی دلهای مظلوم در آتش شرارت نفسهای سرکش ناکسان خواهند سوخت و حتی قدرت دم درآوردن را هم نخواهند داشت ؟ . خدا می دانم از عدالت تو بدو ر است که چشم مظلومان و یتیمان و افتادگان مدام در انتظار باشد و تیر ظالم بر سرشان فرود آ
      ید .
      خدایا ما صبر ایوب نداریم و دلمان از اینهمه آه و ناله ستمدیدگان در فغان ات ، الهی چاره ای بنمای تا ضربت شمشیر حق در جسم ما متجلی گردد و بر سر ظالم فود آید . خدایا این برای تو چیزی نیست ، الا اینکه نفسی مسیحایی است که تشنگان دریای حقیقت را لختگی بیااساید . والسلام

    • محمد سلطان

      وما برای هرقومی پیامبری به زبان همان قوم فرستادیم! تا آنها را هدایت کند! میانمار!؟

    • علی

      کشورهای مسلمان باید انتقام این کارو از این بودایی های کافر بگیرن

    • سجاد

      درود به شرفت

    • بدون نام

      سرجریان بنیتای۸ماهه که دستپخت چندتاازانگلهای اجتماع خودمون بودهیچ به ظاهرهنرمندی صداش درنیومد حالابعضی هاکاسه داغ ترازآش شدن بهرحال این به ظاهرهنرمندان هرازگاهی برای مطرح کردن خودشون نیازبه یه تریبون دارن شمانگران مردم میانمارنباش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج