۵۹۴۹۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ایسوس رکورد دار فروش مادربرد در جهان شد!

ایسوس با در دست داشتن ۶۰% از بازار مادربردهای HEDT در مناطقی از جهان از جمله چین، اروپا و ایالات متحده، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. رقیب آن در سالهای اخیر در این زمینه برند گیگابایت (Gigabyte) بود که اینک با اختلاف زیاد از ایسوس عقب افتاده است.

مجله سخت افزار: کمپانی ایسوس سازنده انواع سخت افزار، نوت بوک، تجهیزات جانبی و... است که البته عنوان برزگترین عرضه کننده ی سخت افزار را نیز به خود اختصاص داده است. به تازگی گزارشی از وضعیت فروش مادربردهای این شرکت منتشر شده است که نشان از یکه تازی و پیشرفت این برند در عرضه مادربرد است.
ایسوس رکورد دار فروش مادربرد در جهان شد!
ایسوس با در دست داشتن 60% از بازار مادربردهای HEDT در مناطقی از جهان از جمله چین، اروپا و ایالات متحده، رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. رقیب آن در سالهای اخیر در این زمینه برند گیگابایت (Gigabyte) بود که اینک با اختلاف زیاد از ایسوس عقب افتاده است.

از جمله دلایلی که گیگابایت در این بازار موفق عمل نمی کند، افزایش قیمت قطعات و البته تغییر آرایش ساختاری خود است که در اوایل مرداد ماه جاری خبر آن را برای شما عزیزان منتشر نمودیم. Digitmes در گزارش خود اعلام کرده است که یکی دیگر از دلایل کاهش فروش گیگابایت، کاهش تقاضای این بازار در کشور چین است. از آنجایی که اصلاحات و تغییرات سازمان گیگابایت دست کم تا یک سال دیگر ادامه پیدا خواهد کرد، بدین ترتیب ASUS تا سال 2018 نیز پرچمدار این بازار بوده و رقیب جدی در کنار آن وجود نخواهد داشت. دی جی تایمز در ادامه به دلایل افزایش محبوبیت و فروش مادربردهای ایسوس از جمله مدل های X299 اشاره کرده است؛ ایسوس از برچسب گذاری رقابتی قیمت اجتناب کرده و به جای آن تمرکز خود را بر روی بهبود تصویر برند در ذهن کاربران، افزایش نوآوری و کیفیت و در نهایت کارایی بالا گذاشته است؛ نتیجه اما آن بود که ایسوس بازار خود را از میان گروه های مصرف کننده و میان رده، به گروه های سطح بالا و High-End برده است.
ایسوس رکورد دار فروش مادربرد در جهان شد!

این شرکت ۷۰% از بازار مادربردهای Intel X۲۹۹ را به وسیله مادربردهای سری جدید از گروه های TUF، ROG و Prime از آن خود کرده است و این در حالی است که موفقیت های ایسوس تنها به مادربردهای اینتلی محدود نشده و ۷۰% از سهم بازار مادربردهای مبتنی بر AMD Ryzen نیز در اختیار این شرکت قرار گرفته است. در پایان، این گزارش احتمال می دهد که با عرضه پردازنده های Intel CofeeLake، تا پایان سال ۲۰۱۷ فروش مادربردهای ASUS به ۵ میلیون دستگاه برسد. شایان ذکر است که این ارقام به مادربردهای سطح بالای این شرکت اشاره دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج