adexo3
۵۹۵۷۹۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بارش ۲۵۰ میلیمتر در لاهیجان طی ۶ ساعت

طی ۶ ساعت گذشته ۲۵۰ میلیمتر باران در لاهیجان باریده که این میزان بارش از زمان نصب سامانه ثبت بارندگی ها در شهریور سال گذشته تاکنون، در این بازه زمانی در شهرستان لاهیجان بی‌سابقه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: با آغاز بارندگی‌های موسمی از بامداد امروز، ۱۷ شهریور طی ۶ ساعت، بارش ۲۵۰ میلیمتر باران در شهرستان لاهیجان ثبت شده است.
بارندگی‌ها از ساعت یک و نیم بامداد آغاز شد و در ساعت دو و نیم اوج گرفت که پس از رودسر، بیشترین بارندگی تا ساعت هفت و نیم صبح در لاهیجان باریده است.

این بارندگی از زمان نصب سامانه ثبت بارندگی‌ها در شهریور سال گذشته تاکنون، در این بازه زمانی در شهرستان لاهیجان بی‌سابقه بوده است.

دمای هوا نیز بر اثر بارندگی شب گذشته در این شهرستان کاهش یافته، به گونه‌ای که در ساعت هفت و نیم صبح امروز، 22 درجه سلسیوس ثبت شده که بیشینه آن طی روز گذشته، 35 و نیم درجه بوده است.

شدت بارندگی‌ها در لاهیجان و شهرهای شرق گیلان از صبح امروز کاهش یافته ولی این بارندگی‌ها به تناوب همچنان تا عصر ادامه دارد.

اداره کل هواشناسی گیلان روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با شمالی شدن جریانات، شرایط برای بارندگی و وزش باد(گاهی شدید)، کاهش دما، رعد و برق و احتمال تگرگ فراهم می‌شود و بر این اساس، آسمان استان طی امروز ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید)، رعد و برق و کاهش دما و در عصر و شب کاهش ناپایداری خواهد بود.

شروع بارندگی و شدت آن در آغازین ساعات بامداد امروز به گونه‌ای بود که چنین بارشی با این میزان، طی چند سال اخیر در لاهیجان بی‌سابقه گزارش شده و برخی گزارش‌ها حاکی از رانش زمین در بعضی روستاها و جاده های روستایی، نفوذ آب به داخل برنجکوبی‌ها و تخریب سقف تعدادی از منازل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج