۵۹۵۸۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مسعود ده نمکی و یک سوژه جنجالی دیگر

«معراجی ها» یک طنز اجتماعی است و داستان چند جوان دانشجوست که قصد رفتن به شمال برای تفریح را دارند اما سر از کاروان راهیان نور برای این پروژه مشخص شود.

مسعود ده نمکی و یک سوژه جنجالی دیگر

روزنامه تماشا: «معراجی ها» یک طنز اجتماعی است و داستان چند جوان دانشجوست که قصد رفتن به شمال برای تفریح را دارند اما سر از کاروان راهیان نور برای این پروژه مشخص شود. این پروژه ای است که مسعود ده نمکی قرار است آن را جلوی دوربین ببرد اما هنوز مشخص نیست که این کار در قالب یک سریال است یا فیلم سینمایی به گزارش بانی فیلم طرح اولیه این فیلمنامه چند سال پیش در قالب یک فیلم سینمایی نوشته شد، طرحی که نام اولیه آن «راهیان روز» بود و بعدا ده نمکی نام «معراجی ها» را برای آن برگزید.

بعد از دعوت تلویزیون برای ساخت این طرح در قالب یک سریال 26 قسمتی، ده نمکی همراه تیمی از نویسندگان نگارش «معراجی ها» را به پایان رساند. شوراهای صدا و سیما رد شده بود اما در نهایت گفته می شود، معاونت سیما با دادن کد تولید به «معراجی ها» با ساخت این سریال برای شبکه یک موافقت کرده است. سریالی که اگر ساخته شود قطعا سید محمود رضوی تهیه کننده آن است.

در همین حال شنیدیم ده نمکی شاید نسخه سینمایی «معراجی ها» را به عنوان کار آینده اش جلوی دوربین ببرد. ظاهرا دست اندرکاران پروژه ده نمکی صحبت هایی با تعدادی از بازیگران شناخته شده و عوامل پشت دوربین کرده اند و نکته جالب اینجاست که در چنین شرایطی هم مشخص نیست ده نمکی در آینده سریال یا فیلم سینمایی «معراجی ها» را جلوی دوربین خواهد برد.

گفته می شود تیم بازیگران «معراجی ها» کاملا متفاوت از «اخراجی ها» خواهد بود. مسعود ده نمکی باز هم در پروژه آینده اش سوژه ای ملتهب را دستمایه قرار داده که قطعا بعد از ساخت، واکنش های متفاوتی را به دنبال خواهد داشت قرار است تا یکی، دو هفته آینده تکلیف این پروژه مشخص شود. اگر «معراجی ها» سینمایی باشد پنجمین فیلم بلند مسعود ده نمکی بعد از سه گانه «اخراجی ها» و «رسوایی» خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه ده نمکی هم داره شورشو در میاره!

    • قاسم

      درود بر ده نمکی.باید دیدنی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج