adexo3
۵۹۷۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تجمعی که دقایقی به تشنج کشید

تجمع سینماگران مقابل خانه سینما که از صبح امروز آغاز شده بود، برای دقایقی به تشنج کشیده شد که با دخالت نیروی انتظامی و درخواست عده‌ای دیگر از سینماگران فضا آرام شد.

خبرگزاری مهر: تجمع سینماگران مقابل خانه سینما که از صبح امروز آغاز شده بود، برای دقایقی به تشنج کشیده شد که با دخالت نیروی انتظامی و درخواست عده‌ای دیگر از سینماگران فضا آرام شد.

تجمع اهالی خانه سینما مقابل ساختمان شماره یک خانه سینما در خیابان سمنان که از صبح امروز پنجشنبه ۲۷ تیرماه آغاز شده است، دقایقی پیش به درگیری منجر شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که تعدادی از سینماگران قصد داشتند از در پارکینگ وارد ساختمان شوند ولی این کار آنها با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شد. نیروی انتظامی جمعیت را به آرامش دعوت کرده و حفاظت از در خانه سینما را برعهده گرفته است.

از بین سینماگران هم عده‌ای از افرادی که قصد نزدیک شدن به در را ندارند می خواهند که عقب بروند و از رفتارهای خشونت آمیز بپرهیزند. سینماگران به بسته شدن خانه سینما و اتفاقات چند روز گذشته درباره ساختمان خانه سینما نیز معترضند.

نیروی انتظامی از هنرمندان می خواهد که در شان هنر و هنرمند رفتار کنند. سینماگران در پاسخ می گویند که ما امنیت و آرامش را از صبح رعایت کرده بودیم.

اسعدیان از همه می خواهد که مقابل همدیگر قرار نگیرند و به بلوای ایجاد شده دامن نزنند. او از سینماگران می خواهد آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند با درگیری حق و حقوقشان ضایع شود.

اسعدیان افزود: ما از نیروی انتظامی تشکر می کنیم و با آنها همکاری می کنیم. عده ای در وزارت ارشاد می خواهند ما را مقابل ریاست جمهوری، قانون، نیروی انتظامی قرار دهند. آنها دائم بیانیه می دهند با خبرگزاری ها مصاحبه می کنند و دقیقه ای بعد همه حرف هایشان را تکذیب می کنند. ما نباید اسیر بازی آنها شویم.

بعد از صحبت‌های وی، سینماگران آرام شده و از نزدیکی در خانه سینما فاصله گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج