adexo3
۵۹۷۴۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خسارت ۷ میلیاردی سیل به روستاهای گیلان

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بیشترین خسارت وارده ناشی از سیل روز جمعه را مربوط به تخریب چشمه ها و خطوط انتقال و توزیع دانست.

خبرگزاری ایسنا: معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بیشترین خسارت وارده ناشی از سیل روز جمعه را مربوط به تخریب چشمه ها و خطوط انتقال و توزیع دانست.

علی جعفری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیل روز جمعه، ۱۷ شهریور به تاسیسات آبرسانی ۳۹ روستای ۵ شهرستان استان خسارت وارد کرد، گفت: ۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال به تاسیسات آبرسانی این روستاها خسارت وارد شده است.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان بیشترین خسارت وارده را مربوط به تخریب چشمه ها و خطوط انتقال و توزیع دانست.

وی با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی روستاهای دیوشل و تالش محله شهرستان لنگرود، خاطرنشان کرد: کارکنان امور آبفار شهرستان لنگرود جهت برقراری آب شرب یک هزار و ۶۰۰ مشترک روستاهای دیوشل و تالش محله در تلاش هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جریان سیل ۴۰۰ متر لوله ۱۶۰ میلیمتری آب شرب روستای سرچشمه لاهیجان را نیز تخریب کرد، گفت: آبرسانی سیار به روستای سطل سر شهرستان لاهیجان که شبکه آبرسانی این روستا در سیل روز جمعه خسارت دیده بود، صورت می گیرد.

جعفری با اشاره به بارش شدید باران در شهرستان سیاهکل و طغیان رودخانه شمرود، تصریح کرد: وقوع سیلاب در ساعات اولیه باعث گل آلود شدن چشمه تامین آب مجتمع لیش شد، اما آب رودخانه تغییر مسیر داد و مشکل گل آلودگی آب این چشمه رفع شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج