۵۹۷۸۴۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تیم کوک: آیفون و آیپد مخصوص ثروتمندان نیست

محصولات اپل معمولا محصولات پرچم‌دار و شیکی به نظر می‌آیند. در شرایطی که تعداد گوشی‌های اندرویدی با عملکرد نسبتا مناسب با قیمت اقتصادی کم نیستند، آی‌دیوایس‌ها نسبت به آنها قیمت قابل توجهی دارند.

وب سایت یک پزشک - علیرضا مجیدی: محصولات اپل معمولا محصولات پرچم‌دار و شیکی به نظر می‌آیند. در شرایطی که تعداد گوشی‌های اندرویدی با عملکرد نسبتا مناسب با قیمت اقتصادی کم نیستند، آی‌دیوایس‌ها نسبت به آنها قیمت قابل توجهی دارند.
تیم کوک: آیفون و آیپد مخصوص ثروتمندان نیست

اما تیم کوک در اظهار نظر تازه‌ای، عنوان کرده که آی‌فون و آی‌پد، محصولات خاص ثروتمندان نیستند. او در مصاحبه با فورچون گفته است که کاربران می‌توانند با حدود ۳۰۰ دلار آی‌فون و آی‌پد تهیه کنند.

آشکار است که این اظهار نظر در تقابل با نگرانی جدید فن‌های اپل، ابراز شده، در حقیقت قیمت هزار دلاری و بالاتر آی‌فون ایکس، آنها را آنقدر ترسانده که برخی‌ها نگران هستند، اصلا نتوانند آی‌فون جدید را تهیه کنند یا صرف این همه هزینه برایشان، غیرمنطقی باشد.

این در شرایطی است که در حال حاضر قیمت یک مدل آی‌فون ۷ پلاس حداکثر ۷۶۹ دلار است و جهش قیمتی در پیش رو، مطمئنا انتقادهایی را برخواهد انگیخت.

مشخص است که ۳۰۰ دلاری که تیم کوک به آن اشاره کرده، به اقتصادی‌ترین مدل‌های آی‌پد یا آی‌فون SE اشاره دارد و همان طور که پیش‌تر در هم «یک پزشک» نوشتیم، راهبرد جدید اپل و نیز برخی از شرکت‌های بزرگ گوشی‌ساز این است که قمت مدل‌های پرچم‌دار خود را به پیرامون هزار دلار برسانند.

آنها در پی آن هستند که با جذاب کردن این مدل و راهکارهای تبلیغاتی، این مدل‌ها را آنقدر اغواکننده کنند که مشتری‌ها، به خصوص مشتری‌های وفادار و معتاد به آنها، تاب نیاورند و این هزینه‌های کلان را انجام بدهند.

باید منتظر ماند تا زمانی که گزارشات اولیه از حاشیه سود اپل و دیگر شرکت‌ها در مورد این مدل‌ها منتظر شود تا ببینیم که اپل واقعا بابت فروش هر مدل آی‌فون ایکس، چقدر سود خواهد برد.

اما جالب است بدانید که در شرایطی که ساعاتی تا رونمایی از آی‌فون‌های جدید فاصله داریم، فن‌های اپل در سیدنی استرالیا صف کشیده‌اند که آی‌فون ایکس را پیش‌‌خرید کنند.

گزارشات حاکی از آن هستند که تیراژ تولید آی‌فون ایکس، در بازه زمانی اول، محدود خواهد بود و با اینکه این طرفداران می‌دانند، معمولا در جمعه بعد از رونمایی از هر مدل جدید آی‌فون، پیش‌فروش آن شروع می‌شود، باز هم هیجان‌زده هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیب گاز زده

      توی ایران که مخصوص سرمایه دار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج