۵۹۷۹۷۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد

ارائه سفرهای ارزان برای اهالی فرهنگ و هنر

براساس امضای تفاهم نامه صندوق اعتباری هنر با شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی، خدمات ارائه اقامت ارزان برای اعضای صندوق اعتباری هنر فراهم می‌شود.

سینماخبر : براساس امضای تفاهم نامه صندوق اعتباری هنر با شرکت سرمایه گذاری سفر کارت ملی، خدمات ارائه اقامت ارزان برای اعضای صندوق اعتباری هنر فراهم می‌شود.
سید حسین سیدزاده مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره بر اینکه این تفاهم نامه به منظور تعمیم فرهنگ گردشگری با قیمت مناسب و نیز استفاده بهینه از ظرفیت های مراکز اقامتی و پذیرایی کشور، منعقد گردیده است، تاکید کرد: براساس این تفاهم نامه خدمات اقامتی و پذیرایی در کلیه ایام سال به اعضای صندوق اعتباری هنر ارائه خواهد شد.

بیش از ۶۰ مرکز اقامتی ایرانگردی و جهانگردی در بهترین نقاط ایران، براساس توافق انجام شده با تخفیف بین ۲۰ تا ۵۰ درصد آماده پذیرایی در فصول مختلف سال از اعضاء صندوق می باشد.

سید حسین سیدزاده ایجاد زمینه‌ برای رفاه حال اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، ارائه خدمات رفاهی مناسب، افزایش نشاط، دیدار از جاذبه‌های طبیعی و اماکن تفریحی را انگیزه مهم این صندوق برای امضای این تفاهم نامه عنوان کرد و یادآور شد طی هماهنگی های صورت گرفته بین شرکت سفرکارت ملی و صندوق اعتباری هنر امکان بهره مندی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو صندوق از خدمات اقامتی و پذیرایی فراهم شده است.

مدیر عامل صندوق اعتباری گفت: بنابر این تفاهم نامه، پذیرش افراد طبق لیست و مراجعه مهمانان با رویت مدارک شناسایی به منظور ارایه کلیه خدمات سفرصورت می پذیرد.

به گفته سیدزاده، مدت اعتبار این توافقنامه از تاریخ ۹۶/۶/۲۵ به مدت یک سال است و تمدید آن برای یک دوره بعدی در صورت توافق و رضایت طرفین امکانپذیر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج