۵۹۹۲۴۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

جلسه شورای امنیت اقدام موشکی کره شمالی

منابع آگاه در سازمان ملل اعلام کردند که شورای امنیت عصر امروز (جمعه) نشستی اضطراری را برای بررسی آزمایش اخیر موشکی کره‌شمالی برگزار کند.

خبرگزاری ایسنا: منابع آگاه در سازمان ملل اعلام کردند که شورای امنیت عصر امروز (جمعه) نشستی اضطراری را برای بررسی آزمایش اخیر موشکی کره‌شمالی برگزار کند.

هیات اتیوپیایی که ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را در ماه سپتامبر برعهده دارد، در بیانیه‌ای تایید کرد که هیات‌های دیپلماتیک ژاپن و آمریکا در سازمان ملل درخواست برگزاری این نشست فوق العاده را در شورای امنیت داده‌اند.

کره شمالی بامداد امروز (جمعه) یک موشک بالستیک شلیک کرد که از فراز هوکایدو واقع در شمالی ژاپن عبور کرده و در اقیانوس آرام فرود آمد.

شورای امنیت روز دوشنبه به اتفاق آرا قطعنامه‌ای را برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی به خاطر آزمایش اتمی‌اش در سوم سپتامبر سال جاری میلادی تصویب کرد.

این تحریم ها که سومین اقدام شورای امنیت در بازه‌ زمانی پنج ماهه علیه کره شمالی محسوب می‌شود، واردات نفت کره شمالی و صادرات تولیدات نساجی این کشور را هدف گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      فقط این ترامپ روانی که مشکل اعصاب و روان داره باعث تحریک کره شمالی شده.عظمت بمب کره رو اینطور تصور کنید وقتی در هیروشیما وناکازاکی 250هزارنفر پودرشدند این بمب جدید اگه دور از جون تو تهران بیاد تاچهار میلیون کشته میگیره حالا زخمی ومعلول و نقص عضوا بماند.یکی باید جلوی ترامپ رو بگیره.یه بار کره ای ها به برجام امریکایی ووعده یانکی اعتماد کرد اونا دو رااکتور تولید پلوتونیم واب سنگینشو منهدم کردن هیچی هم دست ملت کره رو نگرفت الان دیگه اعتماد ندارن به یانکیها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج