اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۹۲۷۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش یک نماینده به محاکمه غیابی خاوری

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است علیرغم تمام سختی‌ها برای بازگرداندن خاوری و اموال بیت‌المال لازم است که پرونده وی طی محاکمه غیابی با صدور حکم مختومه شود.

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است علیرغم تمام سختی‌ها برای بازگرداندن خاوری و اموال بیت‌المال لازم است که پرونده وی طی محاکمه غیابی با صدور حکم مختومه شود.

مجتبی ذوالنوری در خصوص اعلام اخیر دادستان تهران مبنی بر محاکمه غیابی محمودرضا خاوری متهم ردیف اول اختلاس ۳هزار میلیاردتومانی گفت: قطعا هیچ پرونده حقوقی نباید بدون نتیجه مفتوح باقی بماند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه خاوری تریلی وار اموال بیت المال را با خود برده و متهم است، عنوان کرد: دستگاه قضایی ملزم به محاکمه وی به هر طریقی است از این رو اگر توانست باید از طریق معاهدات استرداد این اقدام را صورت دهد که با کانادا این معاهده را نداریم.

وی افزود: راه دیگر اقدام از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) است که این نهاد بین المللی نیز در این زمینه همکاری چندانی با جمهوری اسلامی نمی کند.

ذوالنوری ادامه داد: حداقل کار این است که اتهامات خاوری به صورت غیابی بررسی می شود و اگر خاوری بخواهد از خود دفاع کند راه برای بازگشت او باز است چنانچه بارها این موضوع از طرق مختلف اعلام شده و وی تحت پیگرد قانونی بوده است لذا نمی تواند درباره احضار به دادگاه، اعلام عدم اطلاع کند.

وی افزود: اکنون دستگاه قضایی می تواند حکم خاوری را بعد از بررسی پرونده طبق روال آیین دادرسی به صورت غیابی صادر و ادامه مراحل پیگرد را دنبال کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امید به این بود که از طریق همکاری با اینترپل تا کنون می توانستند خاوری را به کشور بازگردانند اما تابعیت دوگانه این مدیر اسبق بانک ملی و دارا بودن شهروندی کانادا، باعث شد راه های پیگرد آن هم از طریق کانادا کاملا بسته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر یک بدبختی بخواد یک ملیون وام بگیره یا یک جای استخدامش کنید هزارتا مدرک ازش میگیرید چجوری یک ادم دو تابعیتی رو کردید ریس بانک شماها هم خودتون دست دتشتید تو اختلاس چون به شماها پول نداد ،صداش در اوردید همین جوری گه بابک خان کلاه گذاشت سرتون خخخخخخخخخخخ

    • محمدرضا بختیار

      آخه آقای نماینده با حرف های خودتون می خواهید کرسی آینده مجلس را از دست ندهی سوال من از شمای عزیز این است که چرا کشور ما بی در و پیکر شده که تریلی تریلی برده می شود و جالبتر از همه اینکه یک صیغه جدید و من در بیار هم به شاهکارهای مسولین اضافه شده ورود کالای قاچاق از طریق گمرک ؟؟؟؟!!!!خاوری و زنجانی و دیگران قربانی و مهره سوخته های سازمان عظیم پول شویی و فساد هستند اگر شما این دو نفر را محاکمه کردید و چنین اتفاقاتی هر چند عظیم تر رخ نداد شما درست می گویید در غیر این صورت همه اینها سریالی بیش نیست

    • بدون نام

      ای بابا چه دل خوشی داری خاوری با خاور پولای ابن ملکت برد اون ور دنیا داره حال مبکنه به ریش شما می خنده شما برا او دادگاه گذاشتید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج