adexo3
۶۰۰۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سفر ۶۳ هزار گردشگر ایرانی به روسیه

سفیر روسیه در ایران با بیان اینکه روادید تا پایان سال میلادی برای گردشگران ایرانی لغو می شود گفت: سال گذشته ۶۳ هزار ایرانی به روسیه سفر کرده اند.

خبرگزاری مهر: سفیر روسیه در ایران با بیان اینکه روادید تا پایان سال میلادی برای گردشگران ایرانی لغو می شود گفت: سال گذشته ۶۳ هزار ایرانی به روسیه سفر کرده اند.
لوان جاگاریان پیش ازظهر شنبه در نشست با فعالان اقتصادی مازندران اظهار داشت: روادید گردشگری تاپایان سال میلادی جاری برای گردشگران ایرانی لغو می شود و تورهای گردشگری با پنج تا ۵۰ گردشگر بدون ویزا می توانند به روسیه سفر کنند.

وی درباره لغو روادید تجاری بین مازندران و روسیه نیز اظهار داشت: اجرا و لغو این روادید نیز کار سختی نیست و می توان در این زمینه تفاهمنامه هایی داشت.

وی با اشاره به سطح مناسبات سیاسی ایران و روسیه و تلاش برای حل مسائل سیاسی کشورهای منطقه از جمله سوریه و نشست آستانه اظهار داشت: همکاری های بین دو کشور از هر نظر مهم و درخور توجه است.

جاگاریان، برای برگزاری و تشکیل کمیسیون های مشترک برای رفع موانع صادراتی بین ایران و روسیه اعلام آمادگی کرد و گفت:برای توسعه مناسبات باید سطح همکاری بین استان های دو کشور نیز افزایش یابد.

سفیر روسیه در ایران با عنوان اینکه رفت و آمدهای سیاسی به توسعه همکاری ها کمک می کند یادآور شد: اکنون نوبت پوتین است تا با سفر به ایران از این کشور بازدید داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لامصب خب کی لغوش میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج