۶۰۰۴۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جیمز کامرون مرد تاریخ‌ساز جلوه‌های ویژه

انجمن جلوه‌های بصری آمریکا (VES) به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خود فهرستی از موثرترین فیلم‌های تاریخ سینمای آمریکا به رای بیش از سه‌هزار و چهارصد عضو خود انتخاب کرده.

دنیای تصویرآنلاین: انجمن جلوه‌های بصری آمریکا (VES) به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خود فهرستی از موثرترین فیلم‌های تاریخ سینمای آمریکا به رای بیش از سه‌هزار و چهارصد عضو خود انتخاب کرده که در این فهرست جیمز کامرون با شش فیلم («ورطه»، «بیگانه‌ها»، «آواتار»، «ترمیناتور» و «ترمیناتور ۲ : روز داوری» و «تایتانیک») بیشترین تعداد فیلم را در این لیست دارد، بعد او اسپیلبرگ با ۵ فیلم («برخورد نزدیک از نوع سوم»، «E.T»، «آرواره‌ها»، «مهاجمان صندوقچه گمشده» و «پارک ژوراسیک») و پیتر جکسون با چهار فیلم («کینگ کنگ» و سه گانه «ارباب حلقه‌ها») در دنبال کامرون هستند.
جیمز کامرون مرد تاریخ‌ساز جلوه‌های ویژه

اولین فیلم این لیست «سفری به ماه» ساخته جرج مله‌یس در سال ۱۹۰۲ ساخته شد، فیلمی که به نظر بسیاری یکی از مهمترین پتانسیل‌های روایی سینما را برای مخاطب آشکار کرد. آخرین فیلم‌های وارده در این لیست هم فیلم بنده اسکار بهترین جلوه‌های ویژه یعنی «اکس ماشینا» و «مدمکس: جاده‌های خشم» است.

کمپانی لایت اند ماجیک (ILM) شرکتی که جورج لوکاس برای خلق جلوه‌های ویژه فیلم تاریخ‌سازش «جنگ ستارگان» (که آن هم در لیست است) و وتا دیجیتال کمپانی جلوه‌های ویژه پیتر جکسون هم از زاویه شرکت‌ها بیشترین فیلم‌ها را در این لیست دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج