۶۰۰۷۲۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

وزیر کشور: استانداران باید برنامه های دولت را پیگیری کنند

وزیر کشور با بیان اینکه وجود نگاه توسعه‌ای برای استانداران امری ضروری و مهم است، گفت: تمامی استانداران باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور با بیان اینکه وجود نگاه توسعه‌ای برای استانداران امری ضروری و مهم است، گفت: تمامی استانداران باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در بدو ورود به فرودگاه شهر بیرجند با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما برای انتخاب استانداران چیست، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی هایی که داریم و تقاضایی که از سوی برخی از استانداران وجود دارد دست به جابجایی هایی زده ایم، برخی نیز ۴ سال تجربه مدیریت در مقام استانداری دارند که جابجایی آنها برایشان باعث کسب تجارب جدید خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه معیارهای ما برای انتخاب استانداران همان معیارهای مدنظر در دولت یازدهم است، گفت: استانداران باید برنامه های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.

وزیر کشور افزود: استانداران باید اهل تعامل و همکاری و پتانسیل ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها را داشته باشند .

رحمانی فضلی با بیان اینکه وجود نگاه توسعه ای در میان استانداران بسیار مهم و ضروری است، گفت: امیدواریم با تغییراتی که در استان ها صورت می گیرد تجارب جدیدی هم به دست آورند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای فضلی متاسفم که سخنان این چند روز شما پر از ایرادهای برداشتی و ساختاری در خود داشته اند معیار شما برای تعویض استانداران متاسفانه فرصت دادن به جوانان نیست بلکه ایجاد کرسی های بیشتر در سیر حزبی است و متاسفم که به گفته شما افراد در جهت مدیریت مراحل بالاتر باید از گزینه تجربه و پذیرش خطا کمک بگیرند و سبر تحول مدیریتی خود را ارتقا دهند آقایان آیا بعد از 38سال با چنین تفکراتی جز انزوا و پس رفت و عقبگرد برای ملت دستاوردی داشته اید روی صحبتم به تمام احزاب و دولت های گذشته و حال در کشورم هست و ای کاش من حلزون بودم یا لاک پشت

    • میکائیل حاجی زاده

      تازمانیکه استاندارد رانتی جناب وزیر سرکار باشد خدمتی به مردم نمیرسد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج