adexo3
۶۰۱۱۵۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

دلیل جابجایی استانداران از زبان وزیر کشور

وزیر کشور گفت: جابجایی استانداران بنا به درخواست خودشان و ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر در استان‎ها انجام می‎شود.

خبرگزاری ایرنا: وزیر کشور گفت: جابجایی استانداران بنا به درخواست خودشان و ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر در استان‎ها انجام می‎شود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به بندرعباس برای تودیع و معارفه استاندار هرمزگان افزود: برخی استانداران تمایل دارند در سایر دستگاه ها مشغول به کار و فعالیت شوند.

وی ادامه داد: تجربه های ارزنده ای در چهار سال گذشته در استان ها کسب شده و امید می رود به استانداران جدید منتقل شود و استاندارانی که تا قبل از این استاندار بوده اند از تلفیق این تجربه ها برای اداره بهتر استان ها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: گام های موثری در چهار سال گذشته در هرمزگان برای توسعه و عمران برداشته شده که از آن ها در دوره جدید استفاده می شود.

تعیین استانداران پیشنهادى پس از بازگشت روحانى از آمریکا

همچنین تسنیم نوشت؛ سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره موضوع انتخاب استانداران تا پایان شهریورماه، اظهار داشت: تاکنون ۷ تن از استانداران به هیئت دولت معرفی شده و هر یک توانستند با حضور در جلسه دولت و ارائه برنامه‌های خود، نظر اعتماد هیئت وزیران را جلب کرده و فعالیت خود را در دولت دوازدهم آغاز کنند.

وی با اشاره به اهمیت نظرات تمامی اعضای دولت به خصوص رئیس‌جمهور در انتخاب استانداران، گفت: علی‌القاعده و براساس تاکیدات رئیس‌جمهور، معرفی استانداران پیشنهادی در جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور انجام می‌گیرد که بر این اساس پس از بازگشت آقای روحانی از سفر به سازمان ملل سایر استانداران پیشنهادی به هیئت دولت معرفی خواهند شد.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در ابتدای شروع به کار هر یک از استانداران، وضعیت استان در هریک از شاخص‌های توسعه یافتگی استان احصاء و در اختیار آنها قرار می‌گیرد و متناسب با برنامه‌های دولت دوازدهم اقدامات و عملکرد استان‌ها در دوره‌های شش ماهه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثرا لیاقت پست را ندارن

    • بدون نام

      اگر امکان دارد در استانهایی که تعداد اهل سنت بیشتری دارند از آنها برای استانداری استفاده شود،چون در پست های وزارتی از وجود آنها استفاده نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج