۶۰۲۵۷۶
۵۰۴۷
۵۰۴۷
پ

زمان انتشار انیمیشن «غارنشین ها ۲»

اواخر سال گذشته خبرهای بدی برای هواداران انیمیشن The Croods (غار نشین‌ها) از شرکت DreamWorks منتشر شد که حاکی از آن بود آن ها ساخت دنباله‌ی این کمدی سال ۲۰۱۳ را کنار گذاشته‌اند.

سینما گیمفا: اواخر سال گذشته خبرهای بدی برای هواداران انیمیشن The Croods (غار نشین‌ها) از شرکت DreamWorks منتشر شد که حاکی از آن بود آن ها ساخت دنباله‌ی این کمدی سال ۲۰۱۳ را کنار گذاشته‌اند. اما اکنون معلوم شده است که تنها ساخت دنباله را به تاخیر انداخته‌اند و تا سال ۲۰۲۰، این فیلم ساخته خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با همراه باشید.
زمان انتشار انیمیشن «غارنشین ها 2»

همانطور که در فیلم اصلی دیدیم، گراگ (Grug) با بازی نیکولاس کیج (Nicolas Cage)، ایپ (Eep) با بازی اما استون (Emma Stone) و اوگا (Ugga) با هنر نمایی کاترین کینر (Catherine Keener) اعضای خانواده‌ی غارنشین‌ها را تشکیل می‌دهند. با وجود اینکه گراگ (پدر خانواده) هشدار می‌دهد که از غار خارج نشوند، اما یک شب، ایپ نوری درخشان را در خارج از غار می‌بیند و نصیحت پدرش را نادیده گرفته و از غار خارج می‌شود و به دنبال نور می‌رود. به دنبال این ماجرا او با گای (Guy) با صدا پیشگی ریان رینولدز (Ryan Reynolds)، پسر هوشمند غارنشین آشنا می‌شود و خطری خانواده‌شان را تحدید می‌کند.

کرک د میکو (Kirk De Micco) و کریس سندرز (Chris Sanders) کارگردانان فیلم و همچنین نویسندگان آن، در حال کار کردن روی فیلم هستند که در حال حاضر برای ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

در گزارشی که DreamWork اعلام کرد، همچنین مشخص شد که Spooky Jack که توسط رابرت بن گارانت (Robert Ben Garant) نوشته شده و توسط جیسون بلام (Jason Blum) تولید شده است، هفدهم ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ اکران می‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج