۶۰۳۱۹۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پیام عارف به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی داشت.

خبرگزاری ایسنا: رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی داشت.

متن یادداشت محمدرضا عارف به این شرح است: «تعریف دفاع مقدس در قالب یک رخداد تاریخی صرف، قطعا تعریفی ناقص و نامعتبر از این حماسه بزرگ است. دفاع مقدس فصل جدیدی از نگاه به زندگی و تبیین رابطه عاشقانه انسان با خالق است. دریادل‌ترین، شجاع‌ترین، ولایت‌مدارترین و فرهیخته‌ترین آدمیان روزگار ما در این نبرد بین جهل و معرفت، تاریکی و روشنایی و ناپاکی و پاکی، با از خودگذشتگی، ایثار و نثار جان خود، آینده‌ای بهتر و با عزت را برای ما و نسل‌های بعد از ما به ارمغان آوردند. سربلندی، استقلال و آرامش اینک ما مدیون کسانی است که در میدان نبرد بی‌محابا دل به دریای خطر زدند و کشتی انقلاب را از دل طوفان قهر و کین بدخواهان به ساحل ثبات و افتخار رساندند.

هفته دفاع مقدس را که امسال مقارن با ماه محرم، ماه نشاندن بذر آزادگی و رهایی در جان بشریت توسط سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) است، گرامی می‌دارم.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه ایثارگران و خانواده‌های محترم شهدا، از خداوند متعال می‌خواهم همه ما را قدرشناس شهداء، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم این عزیزان باقی نگاه دارد و توفیق ادامه راه ایشان را نصیبمان سازد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیوان

      تیتر خبر رو خوندم جا خوردم!مگه عارف لال نبود،تو مجلس که الان دوسال لال هست،با اون پسر ضایع شون،وگرنه کی میاد تو تلویزیون بگه ژن مامان من خوبه!آخه کی؟تویی که این پیام زیبا رو میخونی تو بگو؟میشه؟نمیشه؟میشه؟این تکلیف امشبت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج