۶۰۵۶۸۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کشف ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر طی ۶ ماه

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر طی ۶ ماهه نخست امسال در کشور کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر طی ۶ ماهه نخست امسال در کشور کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

علی مویدی در نشست کارشناسی تهران با موضوع توسعه پایدار و اشتغال زایی افزود: این میزان موفقیت در کشف انواع مواد مخدر در مرزهای کشور، مرهون هدف گذاری ها درشرق کشور است به گونه ای که ۷۵ درصد از این کشفیات در مرزهای کشور و حاشیه مرزها اتفاق افتاده است.
مویدی بیشترین مکشوفات را تریاک عنوان و ابراز امیدواری کرد که شرایط بهتری را نسبت به گذشته شاهد باشیم.
وی در باره ارائه گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر به مقام معظم رهبری ، گفت: گزارش های مربوط به مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری آماده شده است که در آینده نزدیک در جلسه ای با عنوان آسیب های اجتماعی با حضور مقام معظم رهبری به ایشان ارائه خواهد شد.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره این نشست کارشناسی تهران با موضوع توسعه پایدار و اشتغال زایی اظهارر کرد:مبارزه با مواد مخدر جزو وظائف اصلی ستاد است و در راستای توافق سال گذشته وزیر کشور با دفتر جرم سازمان ملل متحد برگزار شده است.

وی ادامه داد:طبق توافقنامه امضا شده مقرر شده بود تا مطالعه دقیقی در جهت معیشت جایگزین و توسعه پایدار در مرزهای بین افغانستان و ایران صورت گیرد که با حمایت دفتر جرم سازمان ملل متحد و کشور آلمان انجام شد و مورد بررسی کارشناسان ایرانی و آلمانی قرار گرفت. البته در این راستا به همکاری برخی از کشورهای اروپایی نیاز داریم و امیدواریم در مراحل بعدی بتوانیم طرح های موفقی را در این زمینه به سرانجام برسانیم و معیشت سالم را جایگزین معیشیت از طریق موادمخدر کنیم.
نشست کارشناسی تهران با موضوع توسعه پایدار با حضور نمایندگان دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد ، نمایندگان کشورهای آلمان، افغانستان و برخی از کشورهای منطقه ای اروپا هم اکنون در هتل همای تهران در حال برگزاری است این همایش دو روزه است و تا فردا ادامه دارد.

در حاشیه این نشست قرار است موضوعات مرتبط با مبارزه جهانی با مواد مخدر، مطالعات کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای مناسب تبادل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدین‌محتاجهااستفاده‌کنن‌ودعاگوباشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجا کی نا بود میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج