۶۰۶۱۳۷
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

آیا آب پیاز برای رشد مو مفید است؟

پیاز گیاهی است که در همه ی غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد، از این ماده غذایی خوشمزه برای طعم دهی و رفع بوی انواع گوشت و مرغ استفاده می شود. اما منافع پیاز به این ها ختم نمی‌ شود.

وب سایت زوم تک - بهنام خدابخشی: پیاز گیاهی است که در همه ی غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد، از این ماده غذایی خوشمزه برای طعم دهی و رفع بوی انواع گوشت و مرغ استفاده می شود. اما منافع پیاز به این ها ختم نمی‌ شود.
آیا آب پیاز برای رشد مو مفید است؟
مشکل ریزش مو یکی از مشکلاتی است که در دهه اخیر بسیاری از افراد را نگران کرده است. شاید تاکنون هزینه های کلانی را برای درمان ریزش موی خود خرج کرده و از انواع شامپو ها و قرص های خارجی برای تقویت رشد و کاهش ریزش موی خود استفاده کرده باشید اما به نتیجه دلخواه نرسیده باشید. در اینجا روشی خانگی عاری اط هرگونه مواد شیمیایی را معرفی می کنیم.

آب پیاز

عصاره پیاز یکی از موثرترین مواد موجود برای تقویت ریشه مو است. برای تهیه آب پیاز اول پوست آن را جدا کنید و با آب خوب بشورید سپس آن را رنده کنید. پیاز های رنده شده را در درون یک کیسه پارچه ای بریزید و فشار دهید تا آب آن ها حسابی گرفته شود. اگر انجام این کار برای شما سخت است می توانید پیاز های شسته شده را درون آب میوه گیری ریخته و خیلی سریع آب آن ها را بگیرید.

گاهی به دلیل وجود عفونت یا چربی بیش از حد پوست سر , فولیکول های مو به خوبی تغذیه نکرده و رشد نمی کنند. اگر به مدت چند هفته مو ها و پوست سر خود را , روزانه دو بار با آب پیاز بشورید حتما شاهد تغییرات در ریزش مو و پر پشت شدن موهایتان می شود.

البته توجه داشته باشید افرادی که به پیاز حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند. آلرژی به پیاز معمولا با خارش , سوزش و قرمزی پوست همراه می باشد. برای اطمینان از عدم وجود حساسیت کمی آب پیاز بر پوست خود بزنید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید اگر هیچ گونه از علائمی که در بالا به آن ها اشاره کردیم , بر روی پوستتان مشاهده نشد می توانید از این روش استفاده کنید.

توجه داشته باشید درمان ریزش مو با آب پیاز در دراز مدت موثر بوده و هر روز باید دو دفعه موها را با آب پیاز بشورید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با این گرونی پیاز؟!؟

    • بدون نام

      تا اینجاش خوب اومدین ولی نگفتین بوی بد پیاز رو چطوری از موهامون بیرون کنیم ، همینجوریش وقتی پیاز رو پوست میکنیم تا چند ساعت و باوجود شست و شوی مکرر به سختی بوی پیاز از دستامون رفع میشه. کاش یه تحقیق کوچولو هم در این مورد میکردین

    • ارش

      خخخخ .. پیاز خوبه ولی سرت بوی پیاز بده و نتونی بری توی مردم !!!

    • علی

      سلان من در جایی خوندم چند تا روغن هست روغن خرتس روغن زیتون دو غاشق بریزید به هم بزنید

    • بدون نام

      وقتی حمام کنید و سر رو بشورید کامل بوی پیاز از سرتون میره. من امتحان کردم.

    • دریا

      آیا آب پیاز روی رشد مو هم تاثیر داره؟ کسی هست که امتحان کرده باشه برای رشد و بلند شدن طول موهاش نتیجه گرفته باشه؟ اگه نتیجه گرفتین بعد چه مدت نتیجه اش رو دیدین؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج