۶۰۷۰۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مین روبی دیرالزور سوریه آغاز شد

کارشناسان ارتش روسیه کار مین روبی شهر دیرالزور سوریه را که اواسط شهریور ماه از محاصره سه ساله تروریست های داعشی خارج شد، آغاز کردند.

خبرگزاری ایرنا: کارشناسان ارتش روسیه کار مین روبی شهر دیرالزور سوریه را که اواسط شهریور ماه از محاصره سه ساله تروریست های داعشی خارج شد، آغاز کردند.

وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) در گزارشی اعلام کرد: مین روبی شهر دیرالزور سوریه شروع شده و کارشناسان مرکز بین المللی مبارزه با مین نیروهای مسلح روسیه مستقر در پایگاه هوایی حمیمم سوریه در آن شرکت دارند.
در گزارش آمده است: کارشناسان مین یاب روسی نخست جاده ها و خیابان های منتهی به زیرساخت ها و مراکز حیاتی دیرالزور از جمله مراکز آبرسانی و تامین برق شهر را مین روبی می کنند.
روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو نیز نوشت: بیش از ۱۷۰ نفر از کارشناسان روس در مین روبی شهر دیرالزور شرکت دارند که فقط در روز نخست هشت کیلومتر جاده، هشت ساختمان و حدود سه هکتار اراضی شهری را را مین روبی و بیش از ۱۵۰۰ تله انفجاری را کشف و خنثی کردند.
برپایه برنامه پیش بینی شده، کارشناسان روسی باید ۱۵۰۰ هکتار را در شهر دیرالزور مین روبی کنند.
ارتش سوریه ۱۶ شهریور ماه با پشتیبانی نیروی هوافضای روسیه با وارد کردن شکست سنگین به گروه تروریستی داعش، شهر دیرالزور را پس از سه سال از محاصره خارج کرد.
نیروهای روسیه دی و بهمن سال ۹۵ نیز پس از آزادسازی حلب از وجود تروریست ها، این شهر را در طول دو ماه مین روبی و برای بازگشت مردم شرایط را بی خطر اعلام کردند.

واحدهای گردان مین یاب وزارت دفاع روسیه در اسفند و فروردین ماه گذشته نیز شهر تدمر را پس از آزادی از وجود داعش، مین روبی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج