۶۰۷۴۶۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

روسیه: ۲۳۰۰ تروریست ضدسوری کشته شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: حملات گروههای تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه شکست خورده و در ۱۰ روز اخیر بمب افکن های روسی ۲۳۵۹ تروریست را کشته و ۲۷۰۰ نفر دیگر را نیز مجروح کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز شنبه خاطرنشان کرد: ۱۶ نفر از تروریست های کشته شده از سرکرده های آنها در رده های مختلف و بیش از ۴۰۰ نفر هم اتباع روس و کشورهای جامعه همسود (جمهوری های سابق شوروی) بودند.
شبکه تلویزیونی روسی لایف نیوز به نقل از سخنان کوناشنکوف اعلام کرد: با هماهنگی خوب ارتش سوریه و نیروی هوافضای روسیه، حملات تروریست ها به مواضع نیروهای سوری در مناطق ادلب و دیرالزور با موفقیت دفع شد و تروریست های مهاجم کشته شدند و گروهی نیز گریختند.
وی ادامه داد: تروریست های داعشی و جبهه النصره در این حملات سنگین ترین تلفات در چند ماه اخیر را متحمل شدند.
کوناشنکوف گفت: درحملات نیروی هوافضای روسیه، افزون بر تلفات انسانی، ۶۷ مقر فرماندهی و استحکامات دفاعی، ۲۷ تانک، ۲۱ آتشبار، ۱۴۹ خودرو مجهز به سلاح های سنگین، ۱۷ خودرو انتحاری و ۵۱ انبار مهمات تروریست ها نابود شد.
مقام روس تصریح کرد: در عملیات کمک نیروی هوافضای روسیه به ارتش سوریه و واحدهای داوطلب طرفدار دولت این کشور در استان های حلب، حما، حمص و القنیطره نیز حملات تروریست ها دفع و آنان متحمل شکست سنگین شدند.
وی در پایان افزود: در زمان حاضر، نظامیان سوری با حمایت نیروی هوافضای روسیه، عملیات محاصره و نابودی گروه بزرگی از تروریست های داعشی را در شرق شهر دیرالزور که از عراق وارد سوریه شده اند، اجرا می کنند و در آینده ای نزدیک به پایان می رساند.
روسیه از مهرماه سال ۹۴ پس از درخواست رسمی دولت سوریه، با استفاده از مجموعه یگان هوافضای خود مستقر در پایگاه حمیمم از جمله دهها فروند بمب افکن و بالگرد، هواپیماهای تجسسی، موشکباری ناوها و زیردریایی همراه بمب افکن های قاره پیما، هزاران موضع تروریست ها بویژه داعش و جبهه النصره را بمباران کرد و با پشتیبانی از عملیات زمینی نظامیان سوری نیز بسیاری از مناطق آزاد شد.
کشورهای غربی-عربی ضدسوری از شش سال پیش با جذب تندروترین تروریست های تکفیری و سازماندهی گروه های تروریستی مختلف از جمله داعش، جبهه النصره، احرارالشام و جیش الاسلام برای جنگ در سوریه و براندازی دولت بشار اسد در طول شش ماه، این کشور و عراق را گرفتار نبردهای داخلی کردند که تاکنون دهها هزار کشته، میلیون ها آواره و ویرانی های گسترده برجای گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت کند آمریکا وآنهایی که تروریس پرورش میدهند

    • بدون نام

      مرگ بر منافق مرگ بر غرب زده مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      شرم بر دروغگویان

    • بدون نام

      مرگ بر روسیه انگلیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج