۶۰۹۳۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تاثیر بازنشستگی دنیل دی‌لوییس بر «اسپیلبرگ»

سوزان لیسی تهیه‌کننده و کارگردان مستند «اسپیلبرگ» به منظور جمع‌وجور کردن این فیلم برای شبکه‌ اچ‌بی‌او توانست به بازیگران تحسین‌شده‌ متعددی دسترسی پیدا کند که همگی در مقابل دوربین استیون اسپیلبرگ قرار گرفته بودند.

بانی فیلم: سوزان لیسی تهیه‌کننده و کارگردان مستند «اسپیلبرگ» به منظور جمع‌وجور کردن این فیلم برای شبکه‌ اچ‌بی‌او توانست به بازیگران تحسین‌شده‌ متعددی دسترسی پیدا کند که همگی در مقابل دوربین استیون اسپیلبرگ قرار گرفته بودند.
تاثیر بازنشستگی دنیل دی‌لوییس بر «اسپیلبرگ»

هنروتجربه به نقل از ایندی‌وایر نوشت:این بازیگران اسکاری شامل کریستین (یا به شکل درست: کریسچن) بیل، کیت بلانشت، دنیل دی‌لوییس، لئوناردو دی‌کاپریو، سلی فیلد، تام هنکس، داستین هافمن، هالی هانتر و بن کینگزلی می‌شوند که همگی با این فیلم‌ساز برجسته و پرکار همکاری داشته‌اند؛ کارگردانی که دهه‌ ۱۹۶۰ را با بدل شدن به جوان‌ترین فیلم‌سازی به پایان رساند که توانسته بود یک قرارداد بلندمدت با یک استودیوی مهم، یونیورسال پیکچرز، ببندد.

لیسی در حرکتی غیرمنتظره و پس از ۱۴۰ دقیقه مستند با محوریت حضور اسپیلبرگ، بخش پایانی فیلمش را به دنیل دی‌لوییس خلوت‌نشین اختصاص داده است که سومین اسکار رکوردشکن خود را در سال ۲۰۱۳ به خاطر هنرنمایی در «لینکلن» اثر اسپیلبرگ برنده شد. او می‌گوید: «استیون هنوز میل فوق‌العاده‌ای به کاری دارد که انجام می‌دهد؛ و این موضوع بسیار نادری است.»

این بازیگر انگلیسی شصت‌ساله که پس از بازی در فیلم کنجکاوی‌برانگیز و هنوز بی‌عنوان پل تامس اندرسن، در ماه ژوئن بازنشستگی‌اش را اعلام کرد، این طور ادامه می‌دهد: «همه‌ ما احتمالاً تاریخ مصرفی داریم… که اغلب‌مان آن را پشت سر خواهیم گذاشت، بدون این‌که متوجه آن شویم. اما فکر می‌کنم در مورد اسپیلبرگ، تا روز مرگش، او به کارهایی ادامه خواهد داد که از ته دل احساس می‌کند باید آن‌ها را انجام بدهد.»

این مستند با تصویری سیاه‌وسفید از اسپیلبرگ به پایان می‌رسد اما دی‌لوییس و تصاویری از کارنامه‌اش، ذهن خیلی‌ها را اشغال می‌کند و این سؤال را برای‌شان مطرح می‌کند که او از چه زمانی به خداحافظی فکر می‌کرده است. به هر حال «اسپیلبرگ» اولین نمایش جهانی‌اش را این هفته در جشنواره فیلم نیویورک تجربه می‎کند و سپس از شبکه‌ اچ‌بی‌او پخش می‎شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج