۶۱۰۰۵۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جریمه سنگین یک قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی ارز که قصد خارج کردن ۱۰۰ هزار دلار آمریکا از کشور را داشت، گفت: شعبه رسیدگی به این پرونده علاوه بر ضبط ارز، این قاچاقچی را به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی ارز که قصد خارج کردن ۱۰۰ هزار دلار آمریکا از کشور را داشت، گفت: شعبه رسیدگی به این پرونده علاوه بر ضبط ارز، این قاچاقچی را به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

محمد اقوامی افزود: این میزان ارز در بازرسی بدنی ماموران هنگ مرزی ماکو از این مسافر عبوری کشف و پرونده آن به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده بود.
وی اظهار کرد: شعبه های رسیدگی به پرونده های قاچاق ارز در آذربایجان غربی، بیشترین تلاش را برای مقابله با قاچاقچیان به کار می گیرند و در شهریور سال جاری، قاچاقچیان ارز در شهرستان های ماکو و خوی در مجموع به پرداخت بیش از ۴۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.
وی از محکومیت ۴۴۰ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو در خوی نیز خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز، یکهزار و ۴۵۰ قلم انواع لوازم یدکی خودرو را از یک دستگاه اتوبوس مسیر خوی - تبریز کشف و ضبط کردند.
وی اضافه کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز خوی نیز این متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به شمار می رود و سالانه هزاران پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این استان مورد بررسی قرار می گیرد؛ آذربایجان غربی بیش از ۹۶۰ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکیه، عراق و جمهوری خودمختار نخجوان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدونستیم ارز هم قاچاقه...فعلا دولت از همه طرف داره میدوشه...بدوش کع خدایی هم هست

    • شهرام

      نمیدونم والله صدهزار دلارمگه پوله که بخوان طرف و قاچاقچی اسم بزارن و همه یه جریمه براش ببندن تا اعدام براش ارزو باشه کلش بشه 500 میلیون تومن مثلا بخدا اینجور چیزا جلوی بعضی از کارهایی که تومملکت میشه هیچه فقط میدونم طرف الان ارزوی مرگ میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج