۶۱۰۷۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جمع‌آوری و امحای ۴۰۰۰ قلیان در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طی دو ماه گذشته شهرداری همدان اقدام به جمع‌آوری و امحای ۴ هزار قلیان در سطح شهر همدان کرده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: طی دو ماه گذشته شهرداری همدان اقدام به جمع‌آوری و امحای ۴ هزار قلیان در سطح شهر همدان کرده است.
مجید درویشی با بیان اینکه در شهر همدان شهرداری فقط در اماکن عمومی و سرباز مانند پارک‌ها و گنجنامه می‌تواند اقدام به جمع‌آوری قلیان کند، افزود: برای جمع‌آوری قلیان در اماکن سرپوشیده‌ای چون رستوران‌ها، هتل‌ها، قهوه‌خانه‌ها نیاز به حکم مرکز بهداشت است.

وی با تأکید بر اینکه ۴ هزار قلیان در دو ماه اخیر از سطح شهر همدان جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: شهرداری در این‌باره تلاش می‌کند اما سازمان‌های ذیربط هم در زمینه جمع‌آوری آن باید همکاری کنند.

درویشی خاطرنشان کرد: متأسفانه قیمت ارزان قلیان و درآمد آسانی که از این راه کسب می‌شود، باعث گرایش افراد به این سمت شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از معدوم‌سازی ۷۰ قلیان طی روز گذشته خبر داد.

حسینعلی نوروزی افزود: در روز گذشته ۷۰ عدد قلیان و ۲۰۰ عدد ادوات آن از پارک بلوار ارم همدان با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی منطقه شکریه و عوامل شهرداری جمع‌آوری و در پاسگاه انتظامی شکریه معدوم شد.

وی تصریح کرد: همواره به دنبال جمع‌آوری قلیان از پارک‌ها و اماکن عمومی هستیم و گشت‌های سیار این معاونت در پارک بلوار ارم به صورت شیفتی حضور دارند.

نوروزی با تأکید بر اینکه شر قلیان را از سر بلوار ارم کم خواهیم کرد، گفت: در آینده‌ای نزدیک بلوار ارم را از قلیان پاکسازی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هربلایی میخواید سرملت مياريد دمتون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج