۶۱۳۹۵۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قدردانی امام‌جمعه کرج از جمع‌آوری قلیان سراها

امام جمعه کرج با تأکید بر این‌که دغدغه اصلی مسئولان باید حول محور مشکل اقتصادی و معیشتی مردم باشد، افزود: مسئولان فرصت باقی‌مانده سال جاری را از دست ندهند و برای تحقق وعده‌های خود بکوشند.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با بیان این‌که جامعه امروز بیش از هر زمانی به وحدت و آرامش نیاز دارد، گفت: مردم و مسئولان در این راستا وظیفه دارند از تنش و حاشیه جلوگیری کنند.

حسینی همدانی با تأکید بر استقلال قوا در جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه امور خود را باید بدون حاشیه‌سازی دیگر دستگاه‌ها انجام دهند.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته با انتقاد از مسئولانی که می‌خواهند راه غلط رفته و خسارت وارد شده به ملت و نظام را توجیه کنند، گفت: تاریخ گواه است که امام حسین(ع) چنین درس مذاکره‌ای که آقایان بیان می‌کنند ارائه نکرده است، اسلام را تحریف نکنید مفاد مذاکره‌ای که اهل بیت با طرف مقابل خود داشته‌اند کاملاً معلوم است.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر با تأکید بر این‌که دغدغه اصلی مسئولان باید حول محور مشکل اقتصادی و معیشتی مردم باشد، افزود: مسئولان فرصت باقی‌مانده سال جاری را از دست ندهند و برای تحقق وعده‌های خود بکوشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز از تلاش دشمنان برای کاستن از اقتدار کشور گفت و اعلام کرد: دشمن بخشی از این خواسته خود را در برجام عملی کرد.

وی ادامه داد: آمریکا با رفتاری قلدرمآبانه در خصوص برجام عمل می‎‌کند، از همین‌رو مسئولان باید با قاطعیت در مقابل این رفتار آشکار بایستند.

حسینی همدانی رفتار رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به ایران را دیوانگی عنوان کرد و گفت: اگر عملی نابخردانه از او سر بزند سپاه پاسداران و بسیج مردمی دیوانه را به دیوانه خانه برمی‌گردانند.

امام جمعه کرج حمله‌های اخیر به سپاه را در راستای تلاش دشمن برای تضعیف شاخص‌های نظامی ایران عنوان و اعلام کرد: متاسفانه عده‌ای از تفاله‌های داخلی که به تعبیر مسئولان رژیم صهیونیستی سرمایه‌ای برای مقابله با جمهوری اسلامی هستند نیز آنان را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: با وجود همه تلاش‌هایی که این کشور در سال‌های اخیر علیه ما داشته است اما نتوانسته هیچ غلطی بکند و اگر هوس تعرض داشته باشد پاسخ مردم قاطع خواهد بود.

حسینی همدانی هم‌چنین مذاکره بر سر توانمندی و قدرت نظامی و دفاعی را غیر قابل قبول دانست.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته از اقدام دستگاه قضایی استان در تعطیلی قلیان‌سراها قدردانی کرد و گفت: این اقدام جای تقدیر دارد هرچند کسانی که منافعشان در خطر است جوسازی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انگار فقر فساد بیکاری را با هم جمع کردند .
      اصلا این موضوعیت طرح داره؟

    • بدون نام

      اگر مسئولین زحمتی نیست شیشه وتریاک وغیره را جمع آوری کنه

    • بدون نام

      خوب خدا رو شکر که قلیونها جمع شد و دیگه هیچ مشکلی باقی نمیمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج