۶۱۲۳۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نمایش مستند «دورُلوژی» در سینماحقیقت

مستند تجربی «دورُلوژی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی کمالی‌مقدم و مینا بزرگمهر از جمله آثار متقاضی شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است.

بانی فیلم: مستند تجربی «دورُلوژی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی کمالی‌مقدم و مینا بزرگمهر از جمله آثار متقاضی شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت است.
نمایش مستند «دورُلوژی» در سینماحقیقت
به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این مستند ۳۰ دقیقه‌ای در سال ۹۶ تولید شده و قرار است در صورت پذیرش هیات انتخاب، در جشنواره سینماحقیقت رونمایی شود.

در خلاصه موضوع مستند تجربی «دورُلوژی» آمده است: «…در واقع یک درِ مستقل که هیچ چیز خاصی نمی‌تواند باشد برای اندیشیدن معبر بسیار خوبی است… - احمد شاملو؛ درها و دیوار بزرگ چین.» قرار گرفتن یک درِ سفید در فضاهای مختلف شهر تهران، باعث عکس‌العمل‌های مختلف شهروندان نسبت به این در می‌شود. هر کسی از دیدگاه خود این در را تفسیر می‌کند. تقابل این نگاه‌ها با متن «درها و دیوار بزرگ چین»، موقعیتی دراماتیک و جامعه‌شناسانه بوجود می‌آورد…

پژوهش، تصویر، صدا، تدوین، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر برعهده هادی کمالی‌مقدم و مینا بزرگمهر بوده است که چندی قبل با مستند «جَنبَل» حضور موفقی در جشنواره معتبر CPH:DOX کپنهاگ دانمارک داشتند. حسین قورچیان (صداگذار)، پیمان کرمانی (عکاس و همکار فیلمبردار) و بابک ملک‌زاده (دستیار کارگردان) از دیگر عوامل تولید این فیلم هستند.

چهرۀ یک چهارراه (هادی کمالی‌مقدم)، جریان از یاد رفته شهر (مینا بزرگمهر)، پیشِ خالو (مشترک)، پوج (هادی کمالی‌مقدم)، جنبل (مینا بزرگمهر و هادی کمالی‌مقدم)، از دیگر آثار این دو مستندساز است.

مینا بزرگمهر متولد سال ۱۳۵۹ در شیراز و فارغ‌التحصیل رشته معماری است. هادی کمالی‌مقدم هم متولد سال ۱۳۵۲ در تهران و دانش‌آموخته‌ی سینما است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج