اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۳۵۶۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

فایینشال تایمز:

خروج آمریکا از برجام، «اون» را جسورتر می‌کند

به گزارش یک مجله بریتانیایی، کیم که تنها ۳۳ سال سن دارد قماری را آغاز کرده و معتقد است آمریکا را مجبور به قبول یک کره شمالی هسته‌ای خواهد کرد.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از فایننشال تایمز، سیاست های آمریکا در قبال ایران کره شمالی را جسورتر کرده است.

نویسنده این گزارش با اشاره به تصمیم ترامپ در اجتناب از تایید پایبندی ایران به تعهداتش در برجام بر رفتار پیونگ یانگ تاثیر گزار است. اگر شما کیم جونگ اون باشید با این تصمیم به این نتیجه خواهید رسید که شما هر حقی را دارد. آمریکا غیر قابل اعتماد است حتی اگر خود را تحت لوای یک توافق بین المللی قرار دهد.

بر اساس این گزارش از منظر پیونگ یانگ، تنها راه بازدارندگی دربرابر حمله احتمالی آمریکا همیشه تبدیل کره شمالی به یک قدرت هسته‌ای است که هم توانایی و هم تمایل به حمله پیشگیرانه و اولیه و یا حمله انتقام‌جویانه را داشته باشد. به همین دلیل است که چین علیه اعمال فشار بیش از حد به رژیم کیم استدلال میکند. کیم به یکی از مقامات گفته ترجیح می‌دهد ایستاده بمیرد تا در برابر آمریکا کوتاه بیاید.

فایننشال تایمز نوشت: «امروز کیم در سخت‌گیری‌های سیاسی احساس محق بودن می‌کند و از برنامه هسته‌ای پیشرفته خود راضی است. ترامپ کسی است که می‌خواهد ما همواره درباره تمایلاتش دست به حدس و گمان بزنیم. او در نشستی مشترک با فرماندهانش هفته گذشته گفته بود این آرامش قبل از طوفان است. عبارتی که برخی آن را خطاب به کره شمالی می‌دانستند. او مدام مدعی است ایران از تعهداتش در توافق تاریخی هسته‌ای عدول کرده است. مهم نیست هیچ مدرکی برای این ادعای او وجود ندارد. آژانس انرژی اتمی که وظیفه‌اش تایید پایبندی ایران به برجام است چنین نظری ندارد یا هیچ یک از دیگر امضاکنندگان توافق با نظر رییس‌جمهور آمریکا موافق نیستند. »

بر اساس این گزارش، ترامپ هنوز وقت دارد نظرش را عوض کند اما تصور کنید او تصمیم قطعی به عدم تایید پایبندی ایران به برجام بگیرد، دراینصورت کنگره باید درباره اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران تصمیم‌گیری کند. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      آقای ترا مپ تاجر است نه از برجام خارج میشود ونه با کره شمالی می جنگد او اگر خاورمیانه را بی ثبات ونا امن ومنطقه جنگی نمی کرد به عربستان چگونه سلاح می فروخت چگونه کشور های منطقه را ناگزیر به انباشت سلاح می کرد شر ایطی حاکم میکرد که بجای عمران فکر خرید وساخت اسلحه باشند

    • بدون نام

      به اون هشدار میدهم دست از حماقت بردارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج