۶۱۳۶۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ساخت سریال با موضوع «پدافند غیر عامل»

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با قدردانی از همکاری های رسانه ملی از ساخت مجموعه ای نمایشی در زمینه فعالیت های این سازمان خبر داد.

خبرگزاری صبا: در آستانه چهاردهمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل سردار جلالی رئیس این سازمان با حضور در جمع مدیران معاونت سیما از اهداف، برنامه ها و فعالیت های این مرکز سخن گفت.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل مختلف گفت: جامعه امروزی ما با تهدیدات متعددی همچون فضای مجازی، گوشی های هوشمند، مواد غذایی تراریخته، لوازم آرایشی و بهداشتی غیر استاندار و... روبه روست. شناسایی این تهدیدات از یکسو و آموزش و اطلاع رسانی آن به جامعه از سوی دیگر وظیفه ای خطیر به شمار می رود، که به شما محول شده است.

سردار جلالی با تبیین مفهوم پدافند غیرعامل تاکید کرد: عموم مردم آشنایی چندانی با دایره اختیارات سازمان پدافند غیرعامل ندارند و آن را سازمانی شبه نظامی و در برخی موارد نظامی می دانند. در حالی که این سازمان وظیفه دارد تا از مردم در برابر حوادث و تهدیدهای طبیعی و غیرطبیعی محافظت نماید.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور موضوعاتی نظیر استحکامات شهرها، زیرساخت ها، پدافند سایبری، مدیریت بحران ها و.. را از مهمترین وظایف این سازمان دانست و افزود: حضور کارشناسان ما در برنامه های مختلف از حساسیت رسانه در زمینه آموزش و تبیین اقدامات پیشگیرانه خبر می دهد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی صحیح، سطح هوشیاری جامعه در مورد تهدیدات مختلف اجتماعی، زیست محیطی، اقتصادی و... ارتقاء یابد.

یادآور می شود در این جلسه که به ریاست رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما برگزار شد، مدیران این معاونت با تاکید برضرورت اطلاع رسانی در زمینه پدافند غیرعامل به رئیس این مرکز قول همکاری های بیشتر دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج