اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۵۰۴۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

اهداف سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان از انجام ملاقات‌هایی توسط این مقام ایرانی با مسئولان عراق درمورد موضوع همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان در جریان این سفر خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان از انجام ملاقات‌هایی توسط این مقام ایرانی با مسئولان عراق درمورد موضوع همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان در جریان این سفر خبر داد.

علیرضا رحیمی با اشاره به انتشار اخباری درباره سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان گفت: این سفر یکی از سفرهای معمول است که در راستای مناسبات دوجانبه ایران و عراق انجام می‌شود.

وی افزود: در گذشته هم سردار سلیمانی سفرهایی به منطقه اقلیم کردستان و عراق داشته و این سفر هم در راستای رایزنی‌های قبلی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مقامات مختلف ایرانی درپی برگزاری همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان مذاکراتی با مسئولان دولت عراق داشتند و به نظر می‌رسد این سفر هم در راستای همین ملاقات‌ها و با محوریت موضوع همه‌پرسی انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سفرهاورایزنی هادرتصمیم بارزانی بی تاثیراست؛؛چون زمانی که ایرات وترکیه برسرسوریه درجدال وبحث بودندبارزانی بااسراییل وامریکارایزنیهایی داشتندوامتیازات راازآنهاگرفت وحال ناچاراست تابه گفته های انریواواسراییل تن دهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج