۶۱۷۲۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هزینه های نت‌فلیکس برای ساخت فیلم

گزارش درآمد سه ماهه شبکه نت فلیکس نشان میدهد که تعداد مشترکان آن تنها در آمریکا ۵ میلیون اضافه شده است و در حال حاضر بیش از ۱۱۵ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد.

مجله سخت افزار: گزارش درآمد سه ماهه شبکه نت فلیکس نشان میدهد که تعداد مشترکان آن تنها در آمریکا ۵ میلیون اضافه شده است و در حال حاضر بیش از ۱۱۵ میلیون مشترک در سراسر جهان دارد. پنج سال از تولید محتوا توسط این شبکه میگذرد. نت فلیکس ابتدا با House of Cards خودش را به بینندگانش ثابت کرد و حالا با سریال های پرطرفدار دیگری مانند Stranger Things و Orange is the New Black به کار خود ادامه میدهد.
هزینه های نت‌فلیکس برای ساخت فیلم

البته با وجود شبکه های دیگری مانند آمازون، Hulu و دیزنی، بازار رقابت داغ تر شده است و خرج ها برای ماندن در عرصه رقابت بالاتر رفته است. از همین رو نت فلیکس اعلام کرده است که سال آینده ۷-۸ میلیارد دلار برای تولید محتوا هزینه خواهد کرد. این مبلغ یک میلیارد بیشتر از پیش بینی Ted Sarandos، تاجر آمریکایی در ماه آگوست و دو میلیارد بیشتر از هزینه امسال این شبکه است.

صرفه هزینه بیشتر برای تولید محتوا، افزایش قیمت بعضی از برنامه های این شبکه برای سودآوری بیشتر را توجیه میکند. نت فلیکس پیش بینی میکند که مشترکان جدید در سه ماه آخر سال، اندکی کمتر از سال گذشته باشد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا این به خاطر تغییر قیمت سرویس ها باشد یا عدم رضایت مردم از این شبکه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج