adexo3
۶۱۸۹۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افتتاح جشنواره آنتالیا با تقدیر از کریستوفر واکن

جشنواره بین‌المللی فیلم آنتالیا شب گذشته (۲۱ اکتبر) با نمایش فیلم «هرگز ترکم نکن» ساخته آیدا بگیچ فیلمساز زن بوسنیایی و همچنین تقدیر از کریستوفر واکن بازیگر کهنه‌کار سینما و تئاتر امریکا افتتاح شد.

آی ‌سینما: جشنواره بین‌المللی فیلم آنتالیا شب گذشته (۲۱ اکتبر) با نمایش فیلم «هرگز ترکم نکن» ساخته آیدا بگیچ فیلمساز زن بوسنیایی و همچنین تقدیر از کریستوفر واکن بازیگر کهنه‌کار سینما و تئاتر امریکا افتتاح شد. پنجاه و چهارمین دوره این رویداد سینمایی امسال با ایجاد تغییرات اساسی در ساختار و نحوه نمایش فیلم‌ها، پذیرای بیش از سه هزار مهمان و بازدیدکننده خواهد بود.
افتتاح جشنواره آنتالیا با تقدیر از کریستوفر واکن

بگیچ که در گذشته با فیلم «بچه‌های سارایوو» موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران در بخش نوعی نگاه جشنواره کن ۲۰۱۲ شده بود، این‌بار فرار پرفراز و نشیب کودکان پناهجوی سوری به آن سوی مرزها را به تصویر کشیده است.

بگیچ ۴۱ ساله که در مراسم افتتاحیه جشنواره آنتالیا حضور یافته بود درباره فیلم جدیدش توضیحاتی ارایه داد از جمله این که پناهجویان واقعی در نقش شخصیت‌های فیلم او ظاهر شده‌اند. بگیچ یادآور شد: «ما همگی به یک زبان مشترک صحبت نمی‌کنیم اما هنوز می‌توانیم در صلح و هماهنگی در کنار یکدیگر زندگی کنیم.»

به گزارش ورایتی، مهمانان امریکایی جشنواره از این که موفق به حضور در مراسم افتتاحیه شدند بسیار شگفت‌زده بودند چرا که بسیاری‌شان تا آخرین لحظه نسبت به دریافت ویزا و مجوز ورود به کشور ترکیه تردید داشتند.

در افتتاحیه مجلل جشنواره پنجاه و چهارم، کریستوفر واکن بازیگر ۷۴ ساله امریکایی با دریافت جایزه افتخاری پرتقال طلایی تقدیر شد.

جشنواره فیلم آنتالیا تا ۲۷ اکتبر (پنجم مهر) ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج