۶۲۰۵۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

موتور زد ۲۰۱۸ رسما معرفی شد

شرکت موتورولا، به‌تازگی گوشی پرچمدار موتو زد ۲۰۱۸ (Moto Z ۲۰۱۸) را به صورت رسمی در چین معرفی کرده است. نسخه مخصوص این گوشی با تعدادی ماژول موتو ماد و هدفون به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: شرکت موتورولا، به‌تازگی گوشی پرچمدار موتو زد ۲۰۱۸ (Moto Z ۲۰۱۸) را به صورت رسمی در چین معرفی کرده است. نسخه مخصوص این گوشی با تعدادی ماژول موتو ماد و هدفون به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.
موتور زد 2018 رسما معرفی شد

چندین روز پیش، گزارشی مبنی بر رونمایی از گوشی موتو زد ۲ فورس ادیشن توسط موتورولا در چین با نام Moto Z ۲۰۱۸ منتشر شد. به‌نظر می‌رسد که انتظار برای عرضه‌ی پرچمدار جدید موتورولا در بازار چین به سر رسیده است؛ این شرکت که اکنون تحت تملک لنوو قرار دارد، به‌تازگی از مدل موتو زد ۲۰۱۸ و نسخه Kingsman Special Edition آن رونمایی کرده است.

همان‌طور که گفته شد، گوشی موتو زد ۲۰۱۸ یک مدل کاملاً جدید نیست؛ در واقع می‌توان آن‌را نسخه تغییر برند یافته گوشی موتو زد ۲ فورس ادیشن عنوان کرد که در تابستان در ایالات متحده و اروپا رونمایی شده بود.

شاسی گوشی جدید موتو زد ۲۰۱۸ به طور کامل از آلومینیوم ۷۰۰۰ ساخته شده است؛ طراحی آن شما را به یاد موتو زد ۲ فورس ادیشن می‌اندازد؛ جنس پنل پشتی از فلز بوده و نوارهای پلاستیکی آنتن دور آن‌را احاطه کرده است؛ پین‌های مغناطیسی برای اتصال موتو مادها تغییر یافته‎اند و همچنین پنل جلوی گوشی از جنس شیشه است. در گوشی موتو زد ۲۰۱۸، لوگوی شرکت موتورولا رنگ طلایی دارد؛ در حالی‌که در نسخه جهانی (موتو زد ۲ فورس ادیشن)، رنگ لوگوی موتورولا مشکی است.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری، باید گفت که گوشی موتو زد ۲۰۱۸ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی آمولد شاترشیلد (ضدضربه) با رزولوشن Quad HD (و ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) بهره می‌گیرد؛ برخلاف پرچمداران جدید، خبری از نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد ۲ به ۱ نیست و همچنین حاشیه‌های زیادی در پایین و بالای نمایشگر وجود دارد.

تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، به گوشی موتو زد ۲۰۱۸ قدرت می‎دهد؛ حافظه رم به شش گیگابایت رسیده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS برای گوشی جدید موتورولا درنظر گرفته شده است. می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا ۲ ترابایت افزایش دهید.
موتور زد 2018 رسما معرفی شد

برای دوربین اصلی، شرکت موتورولا از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IMX۳۸۶ سونی بهره برده است که یکی از آن‌ها مونوکروم و دیگری RGB (یا رنگی) است. ثبت تصاویر سلفی نیز به کمک سنسور ۵ مگاپیکسلی OmniVision ۵۶۹۵ در حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش امکان‎پذیر خواهد بود که برای دوربین سلفی، شرکت موتورولا از فلاش LED استفاده کرده است.

گوشی جدید موتورولا به نمایشگر Quad HD مجهز شده است؛ با این‎حال، شرکت موتورولا از یک باتری با ظرفیت ۲۷۳۰ میلی‎آمپر ساعت درون گوشی جدید خود استفاده کرده است که البته با استفاده از یک موتو ماد که به باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده، چندان نباید نگران خاموش شدن گوشی جدید موتو زد ۲۰۱۸ باشید. گوشی جدید موتورولا از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی TurboPower پشتیبانی می‌کند و البته فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‎متری است. باید اشاره کرد که با استفاده از یک موتو ماد، موتو زد ۲۰۱۸ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

برای گوش دادن به موسیقی با استفاده از هدفون، باید از درگاه یواس‌بی تایپ سی استفاده کنید که به طور مشترک برای شارژ گوشی نیز کاربرد خواهد داشت. شرکت موتورولا، همچنین ایرفون‎های جدیدی را نیز با پشتیبانی از اتصال یواس‌بی سی معرفی کرده است که اولین هدفون‏های Hi-Fi با این اتصال به شمار می‌رود.
موتور زد 2018 رسما معرفی شد

به همراه گوشی موتو زد ۲۰۱۸، نسخه رده‎بالای آن با نام Kingsman VIP Special Edition نیز معرفی شده است. این مدل از همان طراحی نسخه معمولی بهره می‎گیرد و البته در جعبه آن، مواردی مانند کارت VIP، موتو ماد مجهز به باتری با پشتیبانی از فناوری TurboCharge، موتو ماد به منظور اضافه کردن قابلیت شارژ بی‌سیم به موتو زد ۲۰۱۸، مبدل یواس‌بی سی به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، فیلیپ کاور چرمی، هدفون‌های جدید با اتصال یواس‌بی سی و کارت گارانتی وجود دارد.

در حال‌حاضر، تنها قیمت نسخه Kingsman VIP Special Edition موتو زد ۲۰۱۸ اعلام شده است که برای خریداری آن، باید نزدیک به ۹۹۹۹ یوآن (حدوداً ۱۵۰۰ دلار) پرداخت کنید؛ این قیمت، تقریباً همان هزینه‌ای است که می‌توانید با پرداخت آن، گوشی بدون حاشیه میت ۱۰ پورش دیزاین هوآوی را خریداری نمایید یا آیفون ۱۰ را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه انتخاب کنید؛ البته آیفون ۱۰ اپل، ۱۱۴۹ دلار قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج