۶۲۲۳۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رای مثبت فراکسیون امید به اردکانیان

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس از اعلام نظر نهایی این فراکسیون درمورد وزرای پیشنهادی علوم و نیرو پیش از آغاز جلسه علنی مجلس خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس پیش از آغاز نشست علنی فردا صبح مجلس شورای اسلامی به‌منظور تصمیم‌گیری نهایی درمورد وزرای پیشنهادی علوم و نیرو اعلام کرد: درمجموع وضعیت اردکانیان در وزارت نیرو برای کسب رای‌اعتماد مساعد است اما هنوز نمی‌توان با قطعیت درباره میزان توفیق غلامی در وزارت علوم اظهارنظر کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا این فراکسیون نظر نهایی خود درمورد وزیر پیشنهادی علوم را رسماً اعلام خواهد کرد یا برای جلوگیری از فشار افکار عمومی و دانشجویان از اعلام نظر صریح خودداری می‌کند، گفت: معتقدم اعلام نظر صریح بهتر خواهد بود. به هر حال وضعیت از این دو حالت خارج نیست یا نظر موافق دارد، یا نظر مخالف. فراکسیون امید قطعاً شرایط را در هر دو حالت بررسی خواهد کرد و هزینه و فایده این اعلام موضع را می‌سنجد.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس در پاسخ به سوال دیگری درباره شیوه اعلام نظر این فراکسیون نیز گفت: احتمالاً این نظر نهایی از طریق پیامک به خود نمایندگان عضو فراکسیون اعلام می‌شود. احتمالاً بیانیه رسمی صادر نکنیم اما نظرمان را اعلام خواهیم کرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد فضای عمومی مجلس برای اردکانیان مثبت است. البته مخالفت‌های مختصری درمورد وزیر پیشنهادی نیرو نیز مطرح شده اما به نظر می‌رسد مشکل خاصی در کسب رای‌اعتماد به ایجاد نکند و به‌نوعی سازمان مخالفت‌ها علیه اردکانیان فروپاشیده است.

رحیمی در پایان تصریح کرد: با این حال درمورد آقای غلامی نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد و درواقع به همان میزان که احتمال کسب رای‌اعتماد از مجلس درمورد وزیر پیشنهادی علوم وجود دارد، احتمال عدم توفیق در کسب رای‌اعتماد نیز وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج