adexo3
۶۲۲۳۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اردکانیان در زمره ۱۰ نخبه برتر حوزه آب

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که گزینه پیشنهادی وزارت نیرو موفق به کسب رای اعتماد از مجلس شود.

خبرگزاری ایلنا: رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در حاشیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: پیش‌بینی من این است که وزیر نیرو موفق به کسب رای اعتماد از مجلس می‌شود.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره اولویت‌های وزارت نیرو گفت: معتقدم وزیر نیرو باید به جای آنکه به دنبال انتقال آب از نقطه‌ای به نقطه دیگر باشد، سعی کند که آب را از نسلی به نسلی دیگر انتقال دهد و در حفظ و نگهداری و مدیریت منابع آب تلاش کند.

وی افزود: متاسفانه اکثر وزرای پیشین نیرو وزرای انتقال آب بودند و همین منجر به ناکامی‌شان شد و این در حالی است که این انتقال آب عملا منجر به تخریب هر دو حوزه مبدا و مقصد شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سه ابرچالش زیست محیطی، آب و صندوق‌های بازنشستگی اعلام کرد که معتقدم دو ابرچالش زیست محیطی و آب از اهمیت بیشتری برخوردارند و باید برای حل آن فکری اساسی کرد.

او در واکنش به اظهارنظر اخیر اردکانیان که از نمایندگان خواسته بود از اصطلاح «جنگ آب» استفاده نکنند، گفت: خواه ناخواه در دهه‌های آینده جنگ بر سر نفت نخواهیم داشت و معضل اصلی آب خواهد بود و بسیار مهم است که وزیر پیشنهادی نیرو چه برنامه‌ای برای مدیریت منابع آب در داخل و خارج کشور دارد. هم اکنون کشور ترکیه در حال سدسازی روی رود فرات است و بسیاری از ریزگردها در کشور ما ناشی از همین مساله بوده است. بنابراین موضوع امنیتی مهمی است و آب تبدیل به جنگ افزاری قوی شده است.

نماینده پیرانشهر در مجلس در پاسخ به اینکه علل قومیتی و منطقه‌ای عدم رای آوری حبیب الله بیطرف آیا وزیر جدید پیشنهادی نیز مشکلات مشابه خواهد داشت، گفت: فارغ از مسائلی که به عنوان دلائل قومیتی مطرح گردید معتقدم علل دیگر عدم رای آوری بیطرف اولا بی‌انگیزگی بود و ثانیا نمایندگان آقای بیطرف را به عنوان وزیری با تفکر انتقال آب می‌شناختند و به خصوص در استان‌هایی همچون خوزستان فضای منفی ایجاد شد.

خضری در پایان درباره وضعیت اردکانیان تصریح کرد: اردکانیان هم انگیزه بیشتری دارد هم تعامل و مدارای بهتری با نمایندگان داشته و علاوه بر آن یکی از ۱۰ نخبه مطرح کشور در حوزه آب هستند. معمولا وزرای نیرو یا در آب متخصص بوده یا در حوزه برق و این در حالی است که تخصص آقای اردکانیان بحث آب است و با این حساب معتقدم که موفق به کسب رای اعتماد از مجلس خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب خضری واقعا حرف های خنده آور وشادی را تقدیم ملت نمودید اول اینکه این روزها در بین مسئولین کشوری ما مد شده که برای فرار از حجم انتقادات به کارکرد ورفتارشان سریع جبهه گیری نسل آینده را به عمل می اورند و مدافع حقوق آیندگانی که فعلا نیستند آخه جناب اگرشما تفکر آینده نگری داشتید اوضاع اینچنین نبود دوم اینکه کلمه نخبه در معنای استعاری و ایهام وایجاز بس اشتباه است و بهتر است نزدیکی تفکرات وی در چهارچوب ساختاری خود را به کار گیرید خضری جان ما جنگ نفت ندیدیم اما سیاست محوری نفت دیدیم نکنه آب را میخواهید به حوزه سیاسی بکشید جناب به جای فرا فکنی دنبال وظیفه وحق ملت باشید که آب چاه به جای آب تصفیه شده و شرب به ملت قالب نشه و هر چندماه یکبار به بهانه آیندگان بر بهای مصرفی آب بیفزایند لطفا در و دکون راه انداخته را تخته وجمع کنید

    • بهزاد

      معنی نخبه در کشور مشابه ژن خوب هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج