۶۲۳۴۰۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

رسانه آمریکایی: لطفا با ایران جنگ نکنید

پس از اوج‌گیری تنش بین ایران و آمریکا، رسانه‌های آمریکا نسبت به وقع جنگ هشدار دادند. در این میان، یک روزنامه آمریکایی خواهان جلوگیری از جنگ با ایران شد.

فرارو: پس از اوج‌گیری تنش بین ایران و آمریکا، رسانه‌های آمریکا نسبت به وقع جنگ هشدار دادند. در این میان، یک روزنامه آمریکایی خواهان جلوگیری از جنگ با ایران شد.

روزنامه آمریکایی دیلی‌تارهیل، در یادداشتی تحت عنوان "لطفا با ایران جنگ نکنید، " وقوع جنگ بین ایران و آمریکا را یک ایده "واقعا واقعا بد" توصیف کرد.

کلود ویلسون، نویسنده یاداشت، در توجیه این عقیده خود نوشت: "من این را به این دلیل می‌گویم که ظاهرا تعداد آزاردهنده‌ای از افراد قدرتمند با من مخالف هستند و فکر می‌کنند جنگ ایده خوبی است."

نومحافظه‌کاران برجسته همچنین جنگ‌طلبان در دو حزب دموکرات و جمهوری‍‌خواه مشتاقانه خواهان تبدیل تنش بین ایران و آمریکا به یک نزاع تمام عیار هستند. تحت ریاست ترامپ به عنوان فرمانده کل قوا، تنش‌زایی بعید به نظر نمی‌رسد.

یکی از تحریک‌آمیزترین اقدامات ترامپ در قبال ایران، خودداری از صدور تاییدیه برجام بود. اگرچه این کار ترامپ کل برجام را لغو نکرد، اما تضعیف آن نشانه خوبی نیست.

مخالفت با این توافق از سوی جنگ‌طلبان آمریکا و همچنین از سوی دولت‌های اسرائیل و عربستان، یک مخالفت حقیقی با هیچکدام از جزئیات برجام نیست، بلکه آن‌ها اساسا هیچگونه گفت‌وگویی با ایران نمی‌خواهند.

اگر آمریکا دون‌کیشوت‌وار به جنگ علیه ایران کشیده شود، نباید توقع پشتیبانی از سوی متحدان کلیدی مانند فرانسه، آلمان و بریتانیا داشته باشد. همه این متحدان حامیان قوی توافق هسته‌ای ایران بوده‌اند. این کشور‌ها آشکارا اعلام کردند که در جنگ از آمریکا دنباله‌روی نخواهند کرد.

جنگ با ایران مانند یک ویتنام جدید برای آمریکا خواهد بود؛ که کشته‌های بیشماری در دو طرف خواهد داشت. راه حل این مشکل نسبتا ساده است: فقط برنامه جامع اقدام مشترک را سر جا نگه دارید و به جنگ نروید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ قصد جنگ نداره..‌.این رسانه امریکایی با این خبرش فقط قصد افزایش تیراژ داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج