adexo3
۶۲۳۸۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رسانه آمریکایی: مجرم منطقه آمریکاست نه ایران

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که ایران در خاورمیانه مجرم نیست بلکه آمریکا است که در این منطقه فعالیت مجرمانه انجام می‌دهد.

فرارو: یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که ایران در خاورمیانه مجرم نیست بلکه آمریکا است که در این منطقه فعالیت مجرمانه انجام می‌دهد.

روزنامه آمریکایی ریجیسترگارد، یکی از نامه‌های ارسالی به سردبیر را در وبگاه خود منتشر کرده که در آن از سیاست‌های منطقه‌ای ایران دفاع شد.

محتوای این نامه در انتقاد از یک یادداشتی از روزنامه نیویورک‌تایمز است که از سیاست‌های منطقه‌ای ایران انتقاد کرده بود.

روزنامه نیورزک‌تایمز طی یادداشتی به قلم برت ستفنز، تعدادی ادعا درباره ایران و سیاست خارجی آمریکا مطرح کرد که اگر مسخره نیست، باید باعث نگرانی شود.

در ابتدا سیفنز گفت: "رفتار منطقه‌ای ایران از زمان توافق هسته‌ای بدتر شده است".

او از کلمه "بد" چه مقصودی دارد؟ ظاهرا او به درگیری ایران در کشورهای مجاوری مانند سوریه، عراق، لبنان و حمایت ادعایی از مردم یمن برای دفاع از خودشان درمقابل تهاجم سعودی، اشاره می‌کند.

البته ایران همانگونه که باید باشد در کشورهای مجاور خود درگیر است. شکایت کردن از درگیری ایران در کشورهای مجاور خود مانند این می‌‎ماند که از نفوذ آمریکا در کانادا یا مکسیکو شکایت شود. کشور قدرتمندی که به طور غیرقانونی در خاورمیانه مداخله می‌کند، آمریکاست نه ایران.

اگرچه هیچ مدرکی دال بر اینکه ایران حتی تلاش برای کسب سلاح هسته‌ای انجام داده است، موجود نیست. به نظر می‌رسد که ستفنز درباره چشم‌انداز کسب سلاح هسته‌ای از سوی ایران نیز نگران است. اگر ما بخواهیم خطر اشاعه هسته‌ای را کاهش دهیم، بایستی به شکل موثر درگیری علنی و مخفی نظامی آمریکا در جهان را کاهش دهیم.

ما نه تنها از شهروندان‌مان می‌خواهیم که در کشورهای آن سوی جهان که هیچ خطری برای ما ندارند، بجنگند و بمیرند بلکه هر ساله یک تریلیون دلار یا بیشتر بر نیروی نظامی هزینه می‌کنیم. این درحالی است که میلیون‌ها نفر در آمریکا در فقر زندگی می‌کنند. به بیمه درمانی دسترسی ندارند و هیچ امیدی به داشتن شغل با دستمزد مناسب ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج