۶۲۳۸۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولین جزییات از نسل بعدی گوشی های آیفون

روز جمعه و تنها در ۴ دقیقه تمامی گوشی های آیفون X پیش فروش شده و موجودی آنها به پایان رسید، اما دلیل این موضوع این بود که اپل در تولید دوربین های موسوم به TrueDepth که از آن برای قابلیت Face ID (گشودن قفل گوشی توسط تشخیص چهره) استفاده میشد، به مشکل بر خورده بود و تعداد گوشی هایی که با نسخه کامل و سالم این دوربین ها تولید شده بودند محدود بود.

مجله سخت افزار: روز جمعه و تنها در ۴ دقیقه تمامی گوشی های آیفون X پیش فروش شده و موجودی آنها به پایان رسید، اما دلیل این موضوع این بود که اپل در تولید دوربین های موسوم به TrueDepth که از آن برای قابلیت Face ID (گشودن قفل گوشی توسط تشخیص چهره) استفاده میشد، به مشکل بر خورده بود و تعداد گوشی هایی که با نسخه کامل و سالم این دوربین ها تولید شده بودند محدود بود.
اولین جزییات از نسل بعدی گوشی های آیفون
همین دلیل باعث شده بود که آیفون X هفته ها بعد از عرضه آیفون های سری 8 برای پیش فروش عرضه شوند. اکنون شایعاتی منتشر شده که حاکی از این است که تمامی گوشی های تولید سال 2018 شرکت اپل (که نسل بعدی آیفون ها نیز شامل آنها خواهد بود) با همان تکنولوژی موجود دوربین های TrueDepth عرضه خواهند شد.

در حالی که اپل برای تولید دوربین های TrueDepth با مشکل مواجه شده بود، شایعاتی درباره اینکه این شرکت بعد از رفع مشکلات دوربین مذکور از توسعه آن در سال 2018 خودداری کرده و تنها به تثبیت عملکرد آنها خواهد پرداخت. این خبر توسط Ming-Chi Kuo تحلیلگر گروه امنیتی KGI و از اعضای اصلی Apple insider منتشر شده است، وی در صحبت های خود اینگونه عنوان کرده است که: "اپل مایل نیست که اشتباه خود در مورد تاخیر در تولید و توزیع گوشی های آیفون X را تکرار کند."
وی در ادامه اینگونه عنوان کرده که اپل اکنون توانسته مشکلات دوربین های TrueDepth را رفع کرده و آن را به وضعیت تثبیت شده ای برساند و از این رو قصد ندارد در آن تغییری ایجاد کرده و یا برای آن به دنبال جایگزینی باشد. از این رو به نظر می رسد که دوربینی که اکنون بر روی گوشی های آیفون X نصب شده و قابلیت تشخیص چهره به کمک آن انجام میگیرد در تمامی گوشی های سال آینده میلادی نیز نصب و به کار گرفته خواهد شد، و در این صورت نسل بعدی آیفون های شرکت اپل نیز با همین تکنولوژی معرفی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج