اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۳۹۴۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

دورخیز خودسرها برای توقیف «آزاد به قید شرط»

جوسازان که از مدتها قبل با اغفال برخی از اعضای یک تشکل صنفی و بدست آوردن یک رای خلاف قانون داوری، نقشه دقیقی برای توقیف فیلم طراحی کرده بودند، درنهایت با هوشمندی مقام‌های سازمان سینمایی در اجرای اقدام خود ناکام ماندند.

ایلنا: جوسازان که از مدتها قبل با اغفال برخی از اعضای یک تشکل صنفی و بدست آوردن یک رای خلاف قانون داوری، نقشه دقیقی برای توقیف فیلم طراحی کرده بودند، درنهایت با هوشمندی مقام‌های سازمان سینمایی در اجرای اقدام خود ناکام ماندند.

پیش از اکران عمومی، اخباری مبنی بر اینکه فیلم آزاد به قید شرط توقیف شده منتشر شد که حسین شهابی (تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم) در این باره گفت: عده‌ای خودسر با قصد قبلی از طریق تطمیع و با استفاده از بهانه‌های واهی، قبل از اکران عمومی سعی در توقیف فیلم آزاد به قید شرط داشتند، که وکیل بنده پس از اولین خبر کذب منتشر شده در یکی از سایت‌ها بلافاصله سازمان سینمایی را در جریان گذاشت و سازمان سینمایی نیز همزمان با صدور پروانه نمایش عمومی فیلم اطلاعیه‌ای در سایت خود منتشر کرده و ضمن هشدار به سایت‌های خاطی، این خبر را کذب اعلام کرد.
دورخیز خودسرها برای توقیف «آزاد به قید شرط»
حسین شهابی در ادامه افزود: جوسازان متعاقبا با تطمیع چند سایت غیر مجاز به تلاش‌های خود برای انتشار خبر کذب توقیف فیلم ادامه دادند که در نهایت شناسایی شده و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی همچنین عنوان کرد: پلیس فتا با تکمیل پرونده و محرز شدن قصد و نیت جوسازان موضوع را به مقامات ذی‌صلاح ارجاع داد و این پرونده در دادسرای جرایم رایانه‌ای در حال بررسی و رسیدگی است.

تهیه کننده فیلم آزاد به قیدشرط، گفت: جوسازان که از مدت‌ها قبل با اغفال برخی از اعضای یک تشکل صنفی و بدست آوردن یک رای خلاف قانون داوری، نقشه دقیقی برای توقیف فیلم طراحی کرده بودند، در نهایت با هوشمندی مقام‌های سازمان سینمایی در اجرای اقدام خود ناکام ماندند.

شهابی افزود: برغم برخورد قانونی با این عوامل، تلاش خودسران برای توقیف این فیلم همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که این هم شیوه جدیدی برای توقیف فیلم باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوندگناه ودرستی رادوتاشان راروی زمین گذاشته وهیچکدام رامحونکرده وبه انسان راه رانشان داده ومهم اینجاست انتخاب به عهده انسان گذاشته بگذاریدمردم حق انتخاب راداشته باشنداگرخداخواهین واگه به حق انتخاب آدمهاتعرض کنید وباخداوقانونش مخالفت کنیدعذاب وجهنم جایگاه شماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج