۶۲۵۸۱۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فیلم پر بازیگر «انزوا» بزودی اکران می‌شود

رونمایی از پوستر «انزوا»

در آستانه اکران عمومی، پوستر فیلم سینمایی پربازیگر و تحسین شده «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی رونمایی شد.

سینماخبر: در آستانه اکران عمومی، پوستر فیلم سینمایی پربازیگر و تحسین شده «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی رونمایی شد.
رونمایی از پوستر «انزوا»

فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری پس از فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» در گروه استقلال اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد و پوستر اول فیلم برای اکران عمومی توسط حمیدرضا اسحاقی طراحی شده است.

قرارداد اکران فیلم سینمایی «انزوا» در شورای صنفی نمایش برای گروه استقلال به ثبت رسیده است و پخش فیلم نیز برعهده موسسه تولید و توزیع درخشان آفتاب عالمتاب خواهد بود و به زودی شاهد اکران گسترده فیلم در سینماهای تهران و شهرستانها خواهیم بود.

براساس این گزارش، علاوه براینکه اکران عمومی «انزوا» در ایران بزودی آغاز می‌شود، حضورهای بین‌المللی فیلم نیز آغاز شده است و در حال حاضر این فیلم در بخش رقابتی بهترین فیلمبردار اول در جشنواره «کمراایمج» لهستان با با آثاری از کشورهای امریکا، اوکراین، انگلستان، لهستان، دانمارک و تولید مشترک فنلاند-آلمان-سوئد- به رقابت می‌پردازد.

در خلاصه داستان «انزوا» آمده است: «زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست...».

«انزوا» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد.

«انزوا» یکی از پربازیگرترین فیلم‌های اکران سال ۹۶ است و در آن امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: مرتضی‌علی عباس میرزایی، نویسندگان: احمد رفیع زاده، مرتضی علی عباس میرزایی، مجری طرح: علی بیات، مدیر تدارکات: عطاالله مقدسی، مشاور کارگردان: محمدعلی باشه آهنگر، محمدحسین فرج، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ولی اویسی، گروه کارگردانی: شایان غلامی، ‌علی نصیر، منشی صحنه: گل کوشان، فیلمبردار: مهدی ایل بیگی، طراح نور و دستیار اول فیلمبردار: مصطفی بافرونی، تدوین: لعیا عباس میرزایی، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، جلوه های ویژه بصری: رویا قدیمی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، مدیر صحنه: علی بحری، ‌صدابردار: نظام‌الدین کیایی، عکاس: رسول صفی‌زاده، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی:احسان هوشیارگر، تهیه‌کننده و مدیر تولید: پیمان جعفری.پخش: موسسه تولید و توزیع درخشان آفتاب عالمتاب.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج