adexo3
۶۲۵۹۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز موج بازگشت زائران

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح از خروج بیش از یک و نیم میلیون زائر از پایانه‌های مرزی مهران، چذابه و شلمچه خبر داد و گفت: موج بازگشت زائران آغاز شد.

خبرگزاری مهر: سردار محسن فتحی زاده در سخنانی با اشاره به اینکه وزیر کشور عراق و ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد در بازدید شان از پایانه مرزی مهران از تردد زائران رضایت داشتند، اظهار داشت: تا بامداد امروز بیش از یک و نیم میلیون زائر از مرزهای سه گانه کشور خارج شده اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امسال مطلوب و فوق العاده است، گفت: تا امروز در تامین نظم و امنیت و خروج زائران هیچ گونه مشکل خاصی نداشتیم و رضایت عمومی از عملکرد پلیس موید این مطلب است.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح تصریح کرد: کم کم موج برگشت زائران با حجم کمتری آغاز شده و نیاز است زائران در مسیر برگشت هم تعامل و همکاری با پلیس را داشته باشند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه زائران در مسیر برگشت به علت راهپیمایی شاید دچار خستگی و کسالت شده باشند، گفت: به همین دلیل توصیه می شود زائران با استراحت کافی و تجدید قوای جسمی اقدام به رانندگی کنند.

وی به زائران حسینی(ع) توصیه کرد که با توجه به شرایط جوی و بارندگی در برخی محورهای مواصلاتی با صبر و حوصله رانندگی کرده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر معنوی خود را با سلامت و آرامش به پایان برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج