جاباما
۶۲۸۰۴۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

آیا ایکس باکس تا سال ۲۰۲۰ بازنشسته می‌شود؟

گزارش‌هایی در فضای مجازی وجود دارد مبنی بر اینکه مایکروسافت به استریم روی آورده و تا سال ۲۰۲۰ با توقف ساخت ایکس باکس جدید همراه خواهیم بود.

وب سایت کلیک: گزارش‌هایی در فضای مجازی وجود دارد مبنی بر اینکه مایکروسافت به استریم روی آورده و تا سال ۲۰۲۰ با توقف ساخت ایکس باکس جدید همراه خواهیم بود.
آیا ایکس باکس تا سال ۲۰۲۰ بازنشسته می‌شود؟

ایکس باکس وان ایکس قدرتمندترین کنسولی است که تاکنون ساخته و عرضه شده است. این محصول از قیمت ۴۹۹ دلاری بهره می‌برد و توان سخت‌افزاری بسیاری را در اختیار سازندگان بازی‌های ویدیویی قرار می‌دهد.

البته به نظر می‌رسد که به پایان راه و توقف ساخت ایکس باکس جدید رسیده‌ایم. این موضوع زمانی قوت می‌گیرد که فیل اسپنسر، یکی از سران ارشد مایکروسافت در مصاحبه‌ای گفت که مایکروسافت در حال کار روی یک سرویس استریم است.

اسپنسر به خبرنگاران بلومبرگ گفت: «مایکروسافت در حال کار روی سرویس استریم است که دیگر نیازی به کنسول سخت‌افزاری برای اجرای بازی نباشد. این سرویس تا سه سال آینده ساخته می‌شود.»

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت ۵ سالی می‌شود که به ساخت یک سرویس استریم برای اجرای بازی مشغول است، اما به خاطر هزینه‌های زیاد، این سرویس هیچگاه به مرحله تولید نهایی و معرفی نزدیک نشده است.

فعالیت مایکروسافت روی یک سرویس استریم موضوع عجیبی نیست. این شرکت روی سه نسل متفاوت از کنسول‌های خانگی ایکس باکس کار کرده است، اما پروژ‌ه‌های دیگری نیز در جریان بودند. یکی از این پروژه‌ها سرویس استریم است که احتمالا با توقف ساخت ایکس باکس وان ایکس، شاهد رونمایی از این سرویس جدید خواهیم بود.

در حال حاضر سونی از چنین سرویسی برخوردار است. این سرویس که با اسم PlayStation Now شناخته می‌شود، در ازای پرداخت ماهانه ۲۰ دلار امکان اجرای بازی‌هایی از پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حساب سرویس استریم بازی مایکروسافت نیز قیمت مشابهی دارد.

البته مشخص نیست که آیا این سرویس از بازی‌های کنسول‌های قدیمی‌تری سری ایکس باکس پشتیبانی می‌کند یا خیر. متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد سرویس جدید مایکروسافت در اختیار نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج