جاباما
۷۰۱۷۲۷
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

تاریخ معرفی کنسول بازی پلی استیشن ۵

طبق آخرین اطلاعات موجود، "سونی" کنسول بازی پلی استیشن ۵ را زودتر از سال ۲۰۲۰ رونمایی نخواهد کرد! اینبار نه یک گمانه زنی ساده، بلکه اطلاعاتی دقیق و اسنادی معتبر را در دست داریم. توسعه دهندگان بازی، تمامی بازی های سال ۲۰۱۸ و لانچ ۲۰۱۹ را برای کنسول PS۴ در مدل های ساده و Pro توسعه داده و تقریبا تمامی آنها اعلام کرده اند که سونی در زمینه ارائه کنسول بازی PlayStation ۵ چیزی به آنها نگفته است. تا پیش از عرضه یک کنسول، کیت های توسعه آن در اختیار شرکت های تولید کننده بازی قرار می گیرد اما این اتفاق تا کنون روی نداده است.

وبسایت سخت افزار: در اسفند ماه سال گذشته مطلبی را به نقل از برخی از توسعه دهندگان و افراد سرشناس دنیای بازی، برای شما عزیزان منتشر کردیم که تاریخ ریلیز احتمالی کنسول بازی Playstation ۵ را روایت می کرد. روزها حتی در ایران، بسیاری از کاربران تمایل به اطلاع از تاریخ عرضه نسل نهم کنسول های بازی داشته و در خرید PS۴ های کنونی دو دل هستند. همچنین بالا رفتن چشمگیر قیمت قطعات سخت افزاری در بازار ایران نیز یکی از عواملی است که کاربران را به سمت خرید کنسول های بازی سوق می دهد.

تاریخ معرفی کنسول بازی پلی استیشن ۵

از بحث اصلی دور نشویم؛ طبق آخرین اطلاعات موجود، "سونی" کنسول بازی پلی استیشن 5 را زودتر از سال 2020 رونمایی نخواهد کرد! اینبار نه یک گمانه زنی ساده، بلکه اطلاعاتی دقیق و اسنادی معتبر را در دست داریم. توسعه دهندگان بازی، تمامی بازی های سال 2018 و لانچ 2019 را برای کنسول PS4 در مدل های ساده و Pro توسعه داده و تقریبا تمامی آنها اعلام کرده اند که سونی در زمینه ارائه کنسول بازی PlayStation 5 چیزی به آنها نگفته است. تا پیش از عرضه یک کنسول، کیت های توسعه آن در اختیار شرکت های تولید کننده بازی قرار می گیرد اما این اتفاق تا کنون روی نداده است.

تاریخ معرفی کنسول بازی پلی استیشن ۵

حتی برخی از بازی سازان اعلام کرده اند که بازی هایی که در سال ۲۰۱۹ تولید خواهند شد نیز برای کنسول Playstation ۴ بوده و در حال حاضر خبری از کنسول های بازی نسل نهم نیست. سونی پلی استیشن ۴ را تقریبا ۵ سال پیش معرفی کرده و با یک فاصله بیش از ۷ ساله، پلی استیشن ۳ رونمایی شده بود. برخی از منتقدان از احتمال نیاز به اتصال دائمی به اینترنت در کنسول های بازی نسل نهم خبر داده و برخی دیگر نیز نوید یک کارت گرافیک مجزا (به جز SOC) را می دهند. در نتیجه این کنسول بازی دست کم تا سال ۲۰۲۰ رونمایی نخواهد شد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج