۶۲۸۷۹۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

دولت می‎خواهد بزرگ شود یا چابک؟

معاون پارلمانى رئیس جمهور گفت: رویکردى مبنى بر بزرگ شدن بدنه دولت در لایحه اصلاح ساختار وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون پارلمانى رئیس جمهور گفت: رویکردى مبنى بر بزرگ شدن بدنه دولت در لایحه اصلاح ساختار وجود ندارد.

حسینعلی امیری درباره لایحه اصلاح ساختار دولت و انتقادات وارد شده به آن، اظهار کرد: قطعا دولت ابتدا لوايح را بررسى و ارزيابى می‌كند سپس به مجلس ارائه می‌دهد. این لایحه قبلا در کمیسیون‌های دولت بررسی شده و براساس اصولی خاص به مجلس ارائه شده است.

امیری ادامه داد: مجلس حق دارد لوایحی که دولت ارائه می‌دهد را بررسی و ارزیابی کند، بنابراین مدعی نیستیم لوایحی که تهیه می‌شود بدون نقص و تمام و کمال باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مجلس مرجع تصویب قوانین کشور است، به همین دلیل اگر ایرادی وجود دارد، رفع رجوع خواهد کرد. به اعتقاد دولت این لایحه در جهت چابک‌سازی بهبود امور کشور تاثيرگذار است، لذا با چنین رویکردی آن را به مجلس ارائه کردیم. اگر مجلس انتقادی به این لایحه دارد، دولت در کمیسیون‌های خود به آن توجه می‌کند.

امیری در واکنش به اینکه گفته می‌شود این لایحه باعث بزرگ شدن بدنه دولت می‌شود، گفت: به هیچ‌وجه چنین رویکردی در این لایحه وجود ندارد، بلکه نگاه دولت برای تسهیل امور و سرعت بخشى در خدمت‌رسانی به مردم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس درخواست کردیم این لایحه را در دستور کار قرار دهند تا دولت هم بتواند طبق مصوبه مجلس ساختار خود را طراحی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چست و چابک نرم و نازک

    • عبدالله

      همدلی و اتحاد مردم سرمایه بزرگی است که بایستی دولت از این ظرفیت بخوبی بهره برداری کند دولت نظارت کننده و برنامه ریز خوب وو بزرگی باشد ملت هم کارکنان خوب و درست که مشکلات اقتصادی سریع تر حل شوند.

    • مهراب

      دولت میخواهد دروغگویی را تا اخر ریاست جمهوری را ادامه بده بزرگی ان نیست که ملت بزرگوار ایران را فریب بدین و به فکر مردم نباشید یه روز میگید یارانه قطع میکنم بعد سهام نمیدم برق اب تلفن گازربنزین را هم گران میکنم و مردم هم اگه از گشنگی بمیرن به من چه من کیسه ای که برای خودم و دور اطراف دوختم تو همون 8 جمع میکنم میرم حالم را میکنم وواز اون طرف دنیا به مردم ایران میخندم میگم چه مردمی هر کاری کردم صداشونددر نیومد

    • بهمن منظری

      خصوصی سازی در کشورمان با مشکل مواجه شد یا ورشکست شدند یا در شرفه ورشکستگی اند تعدیل نیروی کار و ازبین رفتن امنیت شغلی، وپایین امدن کیفیت و کمیت خدمات پس اگر کوچک شدن دولت بدین معنیست اصلا به صلاح هیچکس نیست نمونه بارز ان میشه مخابرات را نام برد که هم در خدمات بدتر شده وهم نیروهایش همیشه جلوی مجلس هستند پس کوچک کردن بدنه دولت باید برنامه ریزی شده وبانظارت باشد تا همه در ارایه خدمات به مردم و هم در سودهی پیشکام باشد

    • بدون نام

      فعلا دولت دشمن خونی مردمه..اگه علاجی داشت میامد در خونه یکی یکیمون پولامون رو میگرفت.میدیدیم چند نفر دارن جیبا لباسامون رو جالباسی خالی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج